Dione zal wel opgelucht zijn!
Als dit strafschoppen waren geworden dan was dit een reeks van 25 of zo geworden no way dat deze teams het in 5 pingels hadden besloten
Hehe. Pfffff.
Ik had het wel graag willen zien
Wat een anti climax zeg, had dan liever penalties gezien. Het is me te laat denk dus ben even zuur, maar hallo wat worden dit voor kwartfinales? Play offs voor degradaties??
(Heb totaal geen recht van spreken natuurlijk, NL heeft het zelf niet voor elkaar gekregen)
Ik wilde net zeggen hahaha, Nederland is niet verder gekomen (was ook voor Nederland hoor). Maar Iâm biased
Stel voor dat je hier nog over moet gaan lullen pfff. Houd maar op hoor, schakel maar door naar de Avondetappe. We hebben gisteren ook al een latertje gehad
Heel die rode kaart heeft toch geen invloed gehad, houd op man
Mijn poule is wel echt niks meer van over
Was nadat NL er uitlag voor Duitsland, maar die ligt er nu ook uit dus gaan we maar weer switchen van land. Hoop dat OekraĂŻne ver komt!
Ja ik neem van der Vaart ook niet meer serieus met zijn âgeen rode kaart waardigâ.
Snap dat die Zweedse speler het natuurlijk niet expres deed, maar kom op van der Vaart, iedere idioot met ogen zag toch wat er met dat been gebeurde. Dat kan je niet zomaar laten gaan als scheids.
Wou zeggen dat het goede nieuws is dat die van iedereen naar de getver is, maar kennelijk hebben in mijn poule sommige mensen dit voorspeld? Hahaha
Ja, en ook
Iemand: âDe scheidsrechter had wel meerdere regels die hij aanvoerde als argumentenâ
Vd Vaart: âJa, maar die heeft niet gevoetbaldâ
Haha gelukkig zei die Henry (? Weet zn naam niet goed eigenlijk) daar daarna ook een grap over
Vind vd Vaart echt zoân grumpy opa. Dat je denkt maar hem wel kan hebben
Haha zoals dus âWie is nu je favoriet?â âSpanje natuurlijkâ
Hehe
Wat zijn er veel âderde plekkenâ door! OekraĂŻne, TsjechiĂ«, Denemarken⊠in andere toernooien hadden ze er in de groepsfase uitgelegen. Het is soms zo random voor mijn gevoel.
Stiekem even blij dat er 2 avonden geen voetbal is. Even bij komen ik kon vanochtend weer janken toen de wekker ging.
Ik zat juist net te denken wat ik nou moet vanavond
Ik ook!
Gister ben ik vlak na de rode kaart naar bed gegaan. Vond het wel goed, doei.
Vandaag ga ik sporten om 8 tot 9, dus dat zou sowieso kut uitkomen als er voetbal zou zijn. Vorige week moest ik bijv ook tijdens een spannende 18.00 wedstrijd weg om zelf te trainen
Ik ben dus op de bank blijven zitten en ineens zat ik om 1 uur snachts nog de oranje zomer terug te kijken Dacht echt wat doe je.
Ik heb dus heel dom as zaterdag overdag met vriendinnen afgesproken waarvan ik nu al weet dat ik niet om 18:00 uur thuis ben Zit nu echt te twijfelen om gewoon af te zeggen
Ik dacht dat toen we dit plande ik al het voetbal had gecheckt
Haha zaterdag heb ik ook met vriendinnen afgesproken, dus dan geen voetbal voor mij. Ik kom er wel overheen denk ik
Denemarken was tweede!