Voetbaltopic #2

Vooral vrijdag wordt leuk, denk ik! En anders hopelijk vanaf tweede helft, 19.00, wel voor de buis?

1 like

Jaa vrijdag zit ik sowieso voor de tv! En heb net met mijn vriendinnen geappt en we spreken sochtends al af dus kans is groot dat ik in ieder geval de tweede helft nog kan kijken

2 likes

D-Day!
Ik volg de match op restaurant met vrienden en we gaan op telefoons kijken.

9 likes

Jeeej vanavond weer voetbal! En vrijdag én mooi weer en voetbal kijken met mn vriend in de tuin. ZIN AN

4 likes

Yes ja vanavond weer :partying_face:
Ben helemaal alleen vanavond dus ik ga extra genieten van dit topic. Met m’n gare kop op de bank

11 likes

Ik heb er ook zin in! Hopelijk een beetje spannende wedstrijden ala Frankrijk-Zwitserland enzo :laughing:

3 likes

Noorden! Maar volgens mij schijnt het overal op te knappen in de middag!

1 like

Schoonste match van mijn leven en zo’n houten kop erna. We keken op een plein met 4.000 mensen en iedereen ging los.

4 likes

Ik hoop dat ik niet k.o. ben als ik straks om 20u45 terug thuis ben van m’n werk en dat ik niet in slaap val tijdens de match dus hopelijk is er wat spanning (maar ook niet te veel :crazy_face:)

2 likes

Haha hoorden jullie ook The Rasmus?

Ik heb 1-3 voorspeld in de poule

1 like

Ik hoop op weer een heerlijke pot vol spanning en sensatie! Gooo Zwitserland

1 like

Heb jij winst voor Zwitserland voorspeld? Of gewoon omdat je wil dat de underdog wint (lijkt mij ook leuk haha)

Edit zal ik broodje falafel menu bestellen of toch turkse pizza kaas menu :joy:

1 like

Nee van mijn kwart finale voorspelling zijn alleen italië en denemarken door dus ga sowieso weinig poule punten nog halen :laughing: en wat de Milka mannen maandag lieten zien was leuk voetbal dus dan gun ik het ze!

Edit: falafel!

2 likes

Ik heb wel echt winst voor Zwitserland voorspeld, beetje LoA kan nooit kwaad toch. Gun het de Zwitsers ook een stuk meer dan Spanje.

En eens met @Foefjeisthuis, falafel!

3 likes

Haha ja zelfde hier. Lijkt me echt leuk als er nóg een groot voetballand strandt.
Oke falafel! :woman_cook: @Baymax haha

2 likes

Precies! En Spanje heeft vaak genoeg gewonnen :laughing:

Lekkerrrr eet smakelijk alvast!

2 likes

Hup Zwitserland :partying_face:

2 likes

Hoe dan???

Oeps

1 like