Voetbaltopic #2

Hahah wat hebben we afgelopen weken geleerd? Niet de tv verlaten tijdens de wedstrijd :joy:

Samenvatting 1-1 zwitserland rood en nu eerste helft verlenging

8 likes

Ja ik zelf kijk vooral premier league, dus kan niet zo vaak meepraten.

3 likes

Ik post hier normaal niet zoveel mee omdat het een beetje een Ajax bolwerk is hier :joy: maar nu vind ik het wel leuk!

4 likes

pff ik weet niet of Zwitserland het gaat volhouden hoor…

1 like

Die verlengingen lijken ook altijd veel langer te duren dan die 2x15min. Iedere minuut voelt zo uitgerekt.

5 likes

Hoevaak zal die bal nog links naast gaan?

1 like

Ik hoop echt dat Zwitserland het nog even kan volhouden maar vrees het ergste. Spanje heeft iets teveel kansen.

1 like

Ja dat snap ik wel. Vroeger op egf postte ik juist weinig omdat het topic toen vol leek te zitten met feyenoord supporters

1 like

Zoooo de keeper :partying_face::partying_face: kleine bonsai boompje

6 likes

Shit ze staan bijna alleen maar voor het doel aan de verkeerde kant :sob:

1 like

Ja echt credits voor hem! Hij doet het mega goed.

4 likes

Jaaa echt he! Zou Marc al aan het bellen zijn? Kunnen niet genoeg keepers hebben :joy:

4 likes

Oke nog een kwartier volhouden

2 likes

3 likes

Ik vind juist het kijken van een al gespeelde wedstrijd zo kenmerkend voor een echte voetbalkijker/liefhebber. Daar snap ik nou niks van, maar ik heb wel wat fanatiekelingen in m’n omgeving vandaar dat ik af en toe wel iets meer meekrijg dan een EK of WK.

2 likes

Zwitserland gaat met penalty’s gewoon winnen

2 likes

Hahaha deze blijft geniaal :joy:

Haha blijft mooi deze!

Ik liet me net weer van m’n beste kant zien hier thuis. Ik zeg huhhh st petersburg?? Dat ligt toch in Zuid Afrika? Ohnee in Rusland… was in de war met Johannesburg :joy::woman_facepalming::woman_facepalming:

Ik wilde eigenlijk onkruid wieden tussen de wedstrijden door :joy::joy: Maar Zwitserland flikt het weer

5 likes

Hoe dan ook slecht van Spanje dat ze er niet doorkomen hoor. Die goal van ze was ook nog een eigen goal dus ze hebben nog niet 1 keer gescoord.

6 likes