Hahah wat hebben we afgelopen weken geleerd? Niet de tv verlaten tijdens de wedstrijd 
Samenvatting 1-1 zwitserland rood en nu eerste helft verlenging
Hahah wat hebben we afgelopen weken geleerd? Niet de tv verlaten tijdens de wedstrijd 
Samenvatting 1-1 zwitserland rood en nu eerste helft verlenging
Ja ik zelf kijk vooral premier league, dus kan niet zo vaak meepraten.
Ik post hier normaal niet zoveel mee omdat het een beetje een Ajax bolwerk is hier
maar nu vind ik het wel leuk!
pff ik weet niet of Zwitserland het gaat volhouden hoor…
Die verlengingen lijken ook altijd veel langer te duren dan die 2x15min. Iedere minuut voelt zo uitgerekt.
Hoevaak zal die bal nog links naast gaan?
Ik hoop echt dat Zwitserland het nog even kan volhouden maar vrees het ergste. Spanje heeft iets teveel kansen.
Ja dat snap ik wel. Vroeger op egf postte ik juist weinig omdat het topic toen vol leek te zitten met feyenoord supporters
Zoooo de keeper 
kleine bonsai boompje
Shit ze staan bijna alleen maar voor het doel aan de verkeerde kant 
Ja echt credits voor hem! Hij doet het mega goed.
Jaaa echt he! Zou Marc al aan het bellen zijn? Kunnen niet genoeg keepers hebben 
Oke nog een kwartier volhouden
Ik vind juist het kijken van een al gespeelde wedstrijd zo kenmerkend voor een echte voetbalkijker/liefhebber. Daar snap ik nou niks van, maar ik heb wel wat fanatiekelingen in m’n omgeving vandaar dat ik af en toe wel iets meer meekrijg dan een EK of WK.
Zwitserland gaat met penalty’s gewoon winnen
Hahaha deze blijft geniaal 
Haha blijft mooi deze!
Ik liet me net weer van m’n beste kant zien hier thuis. Ik zeg huhhh st petersburg?? Dat ligt toch in Zuid Afrika? Ohnee in Rusland… was in de war met Johannesburg 

Ik wilde eigenlijk onkruid wieden tussen de wedstrijden door 
Maar Zwitserland flikt het weer
Hoe dan ook slecht van Spanje dat ze er niet doorkomen hoor. Die goal van ze was ook nog een eigen goal dus ze hebben nog niet 1 keer gescoord.