Voetbaltopic #2

Ik vraag me af wat jullie kijken dus even een pol:

• Ik kijk alleen EK’s/WK’s
  • Ik kijk ook gewoon voetbal

0 stemmers

Ohja ik weet dat het daar staat, maar vergeet het altijd haha om daar te kijken

1 like

Ik kijk met de eredivisie wel vaak alleen de samenvattingen op zondag. En dan CL en europa league als Nederlandse clubs meedoen.

1 like

Yesss verlenging :partying_face:

1 like

Zooo Zwitserland toch verlenging gehaald. Ben benieuwd of ze die ook door komen. Maar ben er bang voor

3 likes

Ja ik dacht moet ik nog meer opties toevoegen maar dat zou me teveel worden haha.

1 like

Raad eens wie net boodschappen is gaan doen en nu geen idee heeft wat er is gebeurd :joy:

1 like

Oeps dat kon ook nog ja, sorry!

1 like

Hahah wat hebben we afgelopen weken geleerd? Niet de tv verlaten tijdens de wedstrijd :joy:

Samenvatting 1-1 zwitserland rood en nu eerste helft verlenging

8 likes

Ja ik zelf kijk vooral premier league, dus kan niet zo vaak meepraten.

3 likes

Ik post hier normaal niet zoveel mee omdat het een beetje een Ajax bolwerk is hier :joy: maar nu vind ik het wel leuk!

4 likes

pff ik weet niet of Zwitserland het gaat volhouden hoor…

1 like

Die verlengingen lijken ook altijd veel langer te duren dan die 2x15min. Iedere minuut voelt zo uitgerekt.

5 likes

Hoevaak zal die bal nog links naast gaan?

1 like

Ik hoop echt dat Zwitserland het nog even kan volhouden maar vrees het ergste. Spanje heeft iets teveel kansen.

1 like

Ja dat snap ik wel. Vroeger op egf postte ik juist weinig omdat het topic toen vol leek te zitten met feyenoord supporters

1 like

Zoooo de keeper :partying_face::partying_face: kleine bonsai boompje

6 likes

Shit ze staan bijna alleen maar voor het doel aan de verkeerde kant :sob:

1 like

Ja echt credits voor hem! Hij doet het mega goed.

4 likes

Jaaa echt he! Zou Marc al aan het bellen zijn? Kunnen niet genoeg keepers hebben :joy:

4 likes