Ik vraag me af wat jullie kijken dus even een pol:
- Ik kijk alleen EK’s/WK’s
- Ik kijk ook gewoon voetbal
0 stemmers
Ik vraag me af wat jullie kijken dus even een pol:
0 stemmers
Ohja ik weet dat het daar staat, maar vergeet het altijd haha om daar te kijken
Ik kijk met de eredivisie wel vaak alleen de samenvattingen op zondag. En dan CL en europa league als Nederlandse clubs meedoen.
Yesss verlenging
Zooo Zwitserland toch verlenging gehaald. Ben benieuwd of ze die ook door komen. Maar ben er bang voor
Ja ik dacht moet ik nog meer opties toevoegen maar dat zou me teveel worden haha.
Raad eens wie net boodschappen is gaan doen en nu geen idee heeft wat er is gebeurd
Oeps dat kon ook nog ja, sorry!
Hahah wat hebben we afgelopen weken geleerd? Niet de tv verlaten tijdens de wedstrijd
Samenvatting 1-1 zwitserland rood en nu eerste helft verlenging
Ja ik zelf kijk vooral premier league, dus kan niet zo vaak meepraten.
Ik post hier normaal niet zoveel mee omdat het een beetje een Ajax bolwerk is hier maar nu vind ik het wel leuk!
pff ik weet niet of Zwitserland het gaat volhouden hoor…
Die verlengingen lijken ook altijd veel langer te duren dan die 2x15min. Iedere minuut voelt zo uitgerekt.
Hoevaak zal die bal nog links naast gaan?
Ik hoop echt dat Zwitserland het nog even kan volhouden maar vrees het ergste. Spanje heeft iets teveel kansen.
Ja dat snap ik wel. Vroeger op egf postte ik juist weinig omdat het topic toen vol leek te zitten met feyenoord supporters
Zoooo de keeper kleine bonsai boompje
Shit ze staan bijna alleen maar voor het doel aan de verkeerde kant
Ja echt credits voor hem! Hij doet het mega goed.
Jaaa echt he! Zou Marc al aan het bellen zijn? Kunnen niet genoeg keepers hebben