Ondanks dat het 1-0 is moet ik zeggen dat Oekraïne zich best goed staande houdt.
Edit: Oke, 2-0. Jammer. Ik zet ‘m af. 
Ondanks dat het 1-0 is moet ik zeggen dat Oekraïne zich best goed staande houdt.
Edit: Oke, 2-0. Jammer. Ik zet ‘m af. 
Ik quote mezelf even.
Ik vind de scheids een mooi uitzicht
🥲
dat hele ‘coming home’ is zo fucking arrogant he. hou op hoor, dit spel is niet om aan te gluren
Wat een saaie wedstrijd is dit zeg.
Als ik Oekraïne was zou ik m’n spullen pakken en weggaan. Waarom nog extra energie hierin stoppen. Gewoon hup naar huis.
Tweede helft lijkt iets beter te worden haha
Dat liedje is al 25 jaar oud, laat de Engelse lekker…
Aww, toch een beetje medelijden met de Oekraïense keeper.
Eigenlijk moet Oekraïne zingen “coming home coming home” want dit is toch waardeloos
Nou inderdaad, ik heb ook gewoon echt niks met Engeland. Vind de ploeg geen gunfactor hebben en het voetbal is nou ook niet echt iets waar ik blij van word.
Hoop dat Denemarken kan stunten! Het voordeel is denk ik dat Engeland ‘MOET’ met hun hele coming home gebeuren. Denemarken kan vrijer spelen, zij ‘mogen’, hun EK is al lang geslaagd.
Een finale Italië/ Spanje- Engeland is trouwens wel echt kiezen uit kwaden. Een stel jankerds of Engeland.
In dat laatste geval kies ik wel voor Engeland hoor, dat janken daar kan ik echt helemaal niks mee.
Maar laten we vooral hopen op Denemarken ja 
Ik hoop dat Engeland na deze wedstrijd nog arroganter wordt en ze dan verliezen tegen Denemarken 
Ik moet van mijn Engelse vriend en zijn broertje zeggen dat coming home niet gaat over hoe goed ze zijn maar hoe slecht en dat ze altijd hopen dat het nog een keertje gebeurd. Kortom ze nemen het zelf al met een korreltje zout.
Ik denk dan toch Italië, omdat ik hun voetbal nog wel oké vind. Maar Denemarken zou echt geweldig zijn!
@CloserToFine Heeft bij Nederland wel gewerkt! We zaten aan de goede kant van het schema en de weg naar de finale lag open! En we hebben gezien hoe goed dat afliep.
Oekraïne uitgevallen; nu voor Denemarken 
Ja dat lied is al 25 jaar oud en dit is het eerste stuk van het lied:
Everyone seems to know the score
They’ve seen it all before
They just know
They’re so sure
That England’s gonna throw it away
Gonna blow it away
But I know they can play
'Cause I remember
Ik vind dit altijd zo makkelijk. Roepen dat ‘football’s coming home’ als het goed gaat, en als het mis gaat is het opeens ironisch bedoeld? naa geloof er niets van
Ik vind dat coming home vooral altijd irritant omdat ze het op alle sociale media vol mee spammen 
Wordt wel pijnlijk nu.