Voetbaltopic #2

Dan ga ik toch geen witte bonen zitten ontbijten in een land waar het altijd regent :joy::joy::joy: ik ga stuk

1 like

Heb een zwak voor Denemarken, maar Engeland mag van mij ook door. Dus hoop vooral op een mooie, spannende pot :sunglasses:

2 likes

Ik heb echt helemaal niets met Denemarken. Vind het zo’n nietszeggende ploeg. Dus dan maar voor Engeland vanavond maar dan zondag voor Italië :heart::heart:

Haha ah die derde optie, zo schattig. Maar Denemarken natuurlijk! Al is het alleen maar zodat ik dan m’n poule heb gewonnen

4 likes

Maarrrr wie zal er winnen? En hoe?

• Engeland wint makkelijk
  • Engeland wint met moeite
  • Denemarken wint makkelijk
  • Denemarken wint met moeite
  • In 90 min is het besloten
  • Verlenging :sob:
  • Penalties :sob::sob:

0 stemmers

1 like

Denemarken zou echt het perfecte underdog verhaal zijn :pleading_face:

7 likes

Stress schoonmaken :white_check_mark:
Stress eten :white_check_mark:
Stress roken :white_check_mark:

Ik voel me alsof Ajax vanavond in de halve finale CL staat.

3 likes

Jij bent veel te betrokken :stuck_out_tongue: We gaan pas stressen als er verlenging komt!!

1 like

Haha ja ik moet toch maar eens de stamboom na trekken of ik niet ergens Deens bloed heb :laughing:

2 likes

Oh heerlijk als je ineens familie blijkt te zijn van Dolberg, Eriksen of Schone

2 likes

Sweeet Caroline :musical_note: Lekker sfeertje

Haha nou van Schone niet daar heb ik nog trouwplannen of op zijn minst baby plannen mee :rofl:

5 likes

Godddd save the Queeeeen!

2 likes

Ik ben voor de Denen maar zou het voor m’n Engelse vrienden leuk vinden als zij winnen. Zelf ben ik traditiegetrouw altijd voor de ploeg die tegen Engeland speelt :sweat_smile:. Ik vind het ook leuk voor Mount en Rice als ze winnen dat zij dan samen in de finale staan maar toch ben ik meer voor de Denen :grinning_face_with_smiling_eyes:.

4 likes

Ja heel leuk, doen!! Beter dan Pluim!!

1 like

Ooh dat vind ik ook een goede naam :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ik zeg doen!

Een vriend van mij heeft zijn zoon Kasper genoemd naar Dolberg en een andere vriend heeft zijn 3 zoontjes ook naar 3 Deense ajax spelers vernoemd :grin:

1 like

Dat stomme autootje ga ik niet missen

7 likes

Snoeks :no_mouth:

Sowieso Scandinavische namen :heart_eyes:

3 likes

Shit jongens we zijn bijna door de wedstrijden heen :neutral_face: