De spirit is er gewoon uit en dat is volledig begrijpelijk.
Ik ben zelf denk ik alsnog meer voor Denemarken dus dat wordt interessant tijdens de halve finale.
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als Engeland weer iets wint
En ze moeten nog 20min. 
Yep 🥲
Ik vind dit zielig 
Hoopt iemand hier met mij dat Italië wint?
- Ja, ik ben je nieuwe favoriete forummer.
- Nee, ik ben vooralsnog je vijand.
- Italië is heel kut, dit is oorlog!1!
0 stemmers
Ja ik ook. Vind het altijd zo sneu als ploegen zo erg worden ingemaakt.
Ja we weten het, je bent een goed team, je maakt lekker doelpuntjes, je wint toch wel, je hoeft het niet zó te overdrijven! Een beetje als verder schoppen terwijl iemand al bewegingsloos op de grond ligt.
Ik ben groot Ajax-fan, maar die 13-0 tegen VVV vond ik ook gewoon echt sneu om te zien.
Ik was ooit bij de wedstrijd Nederland - San Marino, in 2011 ofzo? 11-0, vond ik ook al zo zielig. Inderdaad, je bent goed, prima, we know, nu is het wel klaar.
Ik vind het meestal ook sneu, zo’n grote uitslag.
Behalve toen PSV 10-0 won van Feyenoord, dat was echt genieten 
Zou wel leuk zijn als Engeland hun keeper nog even wisselt voor een gewone speler, gewoon om het nog een beetje spannend te houden.
En het nog pijnlijker voor Oekraine te maken als ze dan nog steeds niet scoren 
Het is al pijnlijk genoeg, tyvm. Genoeg is genoeg 
Ja idd, ze zingen dat niet uit arrogantie, maar meer uit hoop dat ze ooit weer gaan winnen. Mijn man zingt dit altijd tijdens EKs/WKs, haha.
Whaha dat shot net op npo1 van feestende Britten op straat voor een dubbeldekker, veel Engelser wordt het niet 
Die mensen daarvoor ook die die NOS-uitzending probeerden te verneuken
. Die presentator in zijn nette pak met zijn strakke gezicht en die drie ronddraaiende dronken Engelsen met hun biertje, echt prachtig!
Helaas een voetballoze avond voor mij maar zo blij dat mijn Denen hebben gewonnen 
Hij heeft altijd zulke mooie statistieken, love hem. Maar 2 jaar geleden in de CL had ie ook voor Ajax - Spurs mooie statistieken die voor Ajax spraken. We weten allemaal hoe dat geëindigd is 

Volgens het AD mag Kuipers de finale fluiten! Toch nog een beetje Nederland in de finale
.
Ohja ik wist dat hij ook een supermarkt heeft maar die kapperszaak wist ik niet! Lekker bezig Björn.