Zou wel leuk zijn als Engeland hun keeper nog even wisselt voor een gewone speler, gewoon om het nog een beetje spannend te houden.
En het nog pijnlijker voor Oekraine te maken als ze dan nog steeds niet scoren
Zou wel leuk zijn als Engeland hun keeper nog even wisselt voor een gewone speler, gewoon om het nog een beetje spannend te houden.
En het nog pijnlijker voor Oekraine te maken als ze dan nog steeds niet scoren
Het is al pijnlijk genoeg, tyvm. Genoeg is genoeg
Ja idd, ze zingen dat niet uit arrogantie, maar meer uit hoop dat ze ooit weer gaan winnen. Mijn man zingt dit altijd tijdens EKs/WKs, haha.
Whaha dat shot net op npo1 van feestende Britten op straat voor een dubbeldekker, veel Engelser wordt het niet
Die mensen daarvoor ook die die NOS-uitzending probeerden te verneuken . Die presentator in zijn nette pak met zijn strakke gezicht en die drie ronddraaiende dronken Engelsen met hun biertje, echt prachtig!
Helaas een voetballoze avond voor mij maar zo blij dat mijn Denen hebben gewonnen
Hij heeft altijd zulke mooie statistieken, love hem. Maar 2 jaar geleden in de CL had ie ook voor Ajax - Spurs mooie statistieken die voor Ajax spraken. We weten allemaal hoe dat geëindigd is
Volgens het AD mag Kuipers de finale fluiten! Toch nog een beetje Nederland in de finale .
Ohja ik wist dat hij ook een supermarkt heeft maar die kapperszaak wist ik niet! Lekker bezig Björn.
Ik dacht huh hij speelde toch voor Frankrijk, maar hij was natuurlijk trainer bij België.
Hahaha de NOS voetbalpodcast is weer met het verkeerde been uit bed gestapt
Voor alle Ajacieden de oefen wedstrijd wordt op het open kanaal van espn uitgezonden
Nou ik ben aan t kijken, maar word er niet warm van
Hahha nee was niet best Wel echt een hele nare blessure eerste helft voor een ajax speler
Oh toen keek ik nog niet. Ik keek sinds 49e minuut
Vind het echt kiezen uit twee kwaden dit haha. De titel van deze wedstrijd is: 22 aanstellers en een scheidsrechter.
Love it hoe enthousiast en overtuigend die Italiaanse spelers meezingen met hun volkslied
Echt mooi volkslied en dan inderdaad die passie als ze mee zingen. Kunnen wij met ons saaie Wilhelmus nog een puntje aan zuigen
Ik hoop dit ook ja. Ik ben het meest voor Denemarken maar ik vrees dat de winnaar van vandaag over Denemarken heen walst