Voetbaltopic #2

Ik dacht huh hij speelde toch voor Frankrijk, maar hij was natuurlijk trainer bij België.

Hahaha de NOS voetbalpodcast is weer met het verkeerde been uit bed gestapt

Voor alle Ajacieden de oefen wedstrijd wordt op het open kanaal van espn uitgezonden :x::x::x:

Nou ik ben aan t kijken, maar word er niet warm van :joy:

Hahha nee was niet best :laughing: Wel echt een hele nare blessure eerste helft voor een ajax speler :sob::sob:

Oh toen keek ik nog niet. Ik keek sinds 49e minuut

Vind het echt kiezen uit twee kwaden dit haha. De titel van deze wedstrijd is: 22 aanstellers en een scheidsrechter.

8 likes

Love it hoe enthousiast en overtuigend die Italiaanse spelers meezingen met hun volkslied :it:

2 likes

Echt mooi volkslied en dan inderdaad die passie als ze mee zingen. Kunnen wij met ons saaie Wilhelmus nog een puntje aan zuigen :rofl:

Ik hoop dit ook ja. Ik ben het meest voor Denemarken maar ik vrees dat de winnaar van vandaag over Denemarken heen walst

Als het Spanje is niet denk ik. Daarom hoop ik dat Spanje zich voor vandaag ff motiveert en dan gewoon weer halfslachtig verdergaat. Dan heeft Denemarken best een kans denk ik.

Maarja eerst maar van Engeland winnen. Hoop het heel erg, want anders komt de winnaar uit drie ploegen waar ik echt geen kont mee heb. Kan ik niet lekker juichen.

1 like

Shit Spanje is beter dan ik had verwacht :sob: (of Italië slechter)

1 like

Dacht ook dat Italië eroverheen zou walsen maar dat valt inderdaad mee tot nu toe.

2 likes

Weer mijn favo scheidsrechter. Roze staat hem goed

2 likes

Hoop dat de tweede helft leuker is

3 likes

De spelers zijn het niet met je eens (of eh ben je niet serieus)

1 like

Jawel, maar het gaat me alleen om zijn fluitkwaliteiten buiten wedstrijden

2 likes

Oh zo. Jeej kwartje valt wat laat. :sweat_smile:

Wow mooi wel

2 likes

Ik schakel net in en gelijk een goal :blush:

5 likes