Voetbaltopic #2

Nou inderdaad, ik heb ook gewoon echt niks met Engeland. Vind de ploeg geen gunfactor hebben en het voetbal is nou ook niet echt iets waar ik blij van word.

Hoop dat Denemarken kan stunten! Het voordeel is denk ik dat Engeland ‘MOET’ met hun hele coming home gebeuren. Denemarken kan vrijer spelen, zij ‘mogen’, hun EK is al lang geslaagd.

Een finale Italië/ Spanje- Engeland is trouwens wel echt kiezen uit kwaden. Een stel jankerds of Engeland.

4 likes

In dat laatste geval kies ik wel voor Engeland hoor, dat janken daar kan ik echt helemaal niks mee.

Maar laten we vooral hopen op Denemarken ja :smile:

1 like

Ik hoop dat Engeland na deze wedstrijd nog arroganter wordt en ze dan verliezen tegen Denemarken :grimacing:

9 likes

Ik moet van mijn Engelse vriend en zijn broertje zeggen dat coming home niet gaat over hoe goed ze zijn maar hoe slecht en dat ze altijd hopen dat het nog een keertje gebeurd. Kortom ze nemen het zelf al met een korreltje zout.

4 likes

Ik denk dan toch Italië, omdat ik hun voetbal nog wel oké vind. Maar Denemarken zou echt geweldig zijn!

@CloserToFine Heeft bij Nederland wel gewerkt! We zaten aan de goede kant van het schema en de weg naar de finale lag open! En we hebben gezien hoe goed dat afliep.

Oekraïne uitgevallen; nu voor Denemarken :heart:

Ja dat lied is al 25 jaar oud en dit is het eerste stuk van het lied:
Everyone seems to know the score
They’ve seen it all before
They just know
They’re so sure

That England’s gonna throw it away
Gonna blow it away
But I know they can play
'Cause I remember

3 likes

Ik vind dit altijd zo makkelijk. Roepen dat ‘football’s coming home’ als het goed gaat, en als het mis gaat is het opeens ironisch bedoeld? naa geloof er niets van

3 likes

Ik vind dat coming home vooral altijd irritant omdat ze het op alle sociale media vol mee spammen :unamused:

Wordt wel pijnlijk nu.

2 likes

De spirit is er gewoon uit en dat is volledig begrijpelijk.

Ik ben zelf denk ik alsnog meer voor Denemarken dus dat wordt interessant tijdens de halve finale.

3 likes

Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als Engeland weer iets wint

3 likes

En ze moeten nog 20min. :grimacing:

Yep 🥲

1 like

Ik vind dit zielig :cry:

3 likes

Hoopt iemand hier met mij dat Italië wint?

• Ja, ik ben je nieuwe favoriete forummer.
  • Nee, ik ben vooralsnog je vijand.
  • Italië is heel kut, dit is oorlog!1!

0 stemmers

Ja ik ook. Vind het altijd zo sneu als ploegen zo erg worden ingemaakt.
Ja we weten het, je bent een goed team, je maakt lekker doelpuntjes, je wint toch wel, je hoeft het niet zó te overdrijven! Een beetje als verder schoppen terwijl iemand al bewegingsloos op de grond ligt.

Ik ben groot Ajax-fan, maar die 13-0 tegen VVV vond ik ook gewoon echt sneu om te zien.

4 likes

Ik was ooit bij de wedstrijd Nederland - San Marino, in 2011 ofzo? 11-0, vond ik ook al zo zielig. Inderdaad, je bent goed, prima, we know, nu is het wel klaar.

3 likes

Ik vind het meestal ook sneu, zo’n grote uitslag.

Behalve toen PSV 10-0 won van Feyenoord, dat was echt genieten :grin:

4 likes