Voetbaltopic #2

Hahaha jaaa ik snap wat je bedoelt :joy::joy:

1 like

Nu wil ik ook penalty’s

1 like

Hahha dit is echt heel accuraat!!

__

Ok ik verplaats naar bed, hopelijk blijf ik wakker

1 like

In de Zuid-Amerikaanse competitie + internationale toernooien doen ze niet eens meer verlenging, gewoon direct penalty’s. Dat wil ik in Europa eigenlijk ook. Alleen al omdat het anders al met al gewoon veel te lang duurt. Is gewoon 0.00 uur ongeveer als je klaar bent, zit niemand doordeweeks toch op te wachten.

7 likes

Ja vind het ook echt belachelijk hoelang het nu duurt en vind het wel een goede van de zuid Amerikaanse competities. Als je het in 90 min + blessure tijd niet kan, dan maar penalty’s.

3 likes

Spelers zijn ook vaak helemaal gesloopt in de verlenging of je merkt dat ze het express op penalties gaan spelen. Beter inderdaad om gelijk de penalties te doen

6 likes

Ja precies. Volgens mij zitten die spelers er ook echt niet op te wachten, zeker niet als je al zo vaak achter elkaar moet spelen (bijvoorbeeld ook verlenging CL en dan competitie oid). En volgens mij valt het ook enorm tegen hoe vaak in verlenging wordt gescoord. Is vaak een soort wachtkamer voor penalty’s met lelijk voetbal/ extra zenuwslopende tijd om weer wat jaren van je leven te verliezen.

1 like

Golden goal weer terugbrengen zou ik ook wel leuk vinden

6 likes

Waar kijken jullie nu? Ik kreeg niet mee of het nog ergens anders werd uitgezonden (wil graag persconferentie en de wedstrijd tegelijk kijken)

Jaaa dat lijkt mij ook tof weer!

@Whistle npo3

3 likes

Npo3

1 like

BBC 1

Ik kan het nergens meer kijken? Livestreams in NOS en NPO apps doen het niet.

Sporza.be of één als je een tv hebt.

Bij mij werkt het inmiddels weer

Eigenlijk zit je gewoon te wachten op die penalty’s.

2 likes

Ja was blij dat die net buitenspel was haha.

Het wordt weer een latertje vanavond pff

2 likes

De Spanjaarden hebben iig al de kans gehad om te oefenen.

Ik vrees wel dat dat mij wat jaren van mijn leven zal kosten, wat een spanning zou dat opleveren. Zeker als het het NLs betreft