Voetbaltopic #2

Ja had toch hem die goal gegund. Hoop dat er een aantal van die gekken die dat doen berecht zullen worden

Overigens kreeg ik van de week van facebook zo’n reminder dat ik 7 jaar geleden ‘Forza Azzurri’ had gepost (nadat NL uit het toernooi lag)… Was een trieste confrontatie haha

Ja klopt! Werd gelijk afgekapt. Hopelijk niks ernstig, vind hem altijd heel sympathiek overkomen.

1 like

Ik bedenk me ineens, nog maar twee wedstrijden en het is afgelopen. Dat wordt nog afkicken :see_no_evil:

2 likes

Man gelukkig toch nog een goed einde. Ik houd wel m’n hart vast voor Morata :pleading_face:

Edit ook al scoorde hij in de wedstrijd

2 likes

Ik vind het zo leuk dat hij de hele tijd geintjes uit zit te halen met de scheids en de tegenpartij, lijkt me gewoon een oprechte en heel grappige man

3 likes

Oh jemig wat een avond zeg

1 like

Ik ook! Zou graag een avondje met hem uit willen gaan

1 like

Wat zit die Affelay nou te bezalen joh. Dat Morata niet zo goed is blabla. Hallo die had echt onmenselijke druk op zich, kinderen werden zelfs op school bedreigd geloof ik. Ga er maar aan staan :exploding_head:

1 like

Oh ze zeggen het net! Met Wim Kieft zelf gaat het goed, is iets ernstig/triest in zijn naaste omgeving

2 likes

Voor mijn gevoel kunnen wij net zo goed aan tafel gaan zitten want het niveau van de analisten is echt bedroevend

3 likes

Ja ik wilde dit net komen zeggen. Las het net op Twitter. Ik hoop alleen dat dan nu iedereen Wim Kieft met rust laat.

Twitter en met rust laten gaan helaas niet samen.

2 likes

Ja idd! Het was al een verspreking van Rene waardoor het ineens op tv was. Hopelijk kan hij wat het ook is het rustig met zijn naasten verwerken.

Nee dat is me deze avond ernstig duidelijk geworden.

2 likes

Yesss mijn Ajax Schöne shirt aan. Ik ben klaar voor vanavond :partying_face::denmark:

10 likes

:joy:

9 likes

Dan ga ik toch geen witte bonen zitten ontbijten in een land waar het altijd regent :joy::joy::joy: ik ga stuk

1 like

Heb een zwak voor Denemarken, maar Engeland mag van mij ook door. Dus hoop vooral op een mooie, spannende pot :sunglasses:

2 likes

Ik heb echt helemaal niets met Denemarken. Vind het zo’n nietszeggende ploeg. Dus dan maar voor Engeland vanavond maar dan zondag voor Italië :heart::heart:

Haha ah die derde optie, zo schattig. Maar Denemarken natuurlijk! Al is het alleen maar zodat ik dan m’n poule heb gewonnen

4 likes