Voetbaltopic #2

Ja heel leuk, doen!! Beter dan Pluim!!

1 like

Ooh dat vind ik ook een goede naam :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ik zeg doen!

Een vriend van mij heeft zijn zoon Kasper genoemd naar Dolberg en een andere vriend heeft zijn 3 zoontjes ook naar 3 Deense ajax spelers vernoemd :grin:

1 like

Dat stomme autootje ga ik niet missen

7 likes

Snoeks :no_mouth:

Sowieso Scandinavische namen :heart_eyes:

3 likes

Shit jongens we zijn bijna door de wedstrijden heen :neutral_face:

Ik haat het zo dat Engeland thuis speelt. Zo’n vol stadion doet toch wat met je. Dat geroep tijdens het volkslied van Denemarken ook. Alleen daarom ben ik al niet voor Engeland omdat ze al ‘voordeel’ hebben

10 likes

Hup Denemarken!

2 likes

Zo onsportief dat gefluit :roll_eyes:

6 likes

Denen houden best wel van “ouderwetse” (of klassieke) namen. Heb je in DK geen lijst waar je uit MOET kiezen? Dus je kan je kind niet zomaar een NL’se naam geven oid?

Ik ben wel blij dat de shirtjes met de vlaggen matchen vanavond :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Gijs en Teun, I see what you did there :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha spitsuur bij het doel :joy:

1 like

Nou idd! Eindelijk is eens meteen duidelijk wie wie is

Beide vlaggen zijn rood en wit haha, dus alsnog verwarrend??

Oh hahaha ik dacht een mede Teun en Gijs vertellen alles-podcast luisteraar te hebben gevonden :joy:

3 likes

@Ovenschaal

Teeeuun en giiijjjjs, gijs en teeeeuuun

4 likes

Hahaha, aanrader voor als het voetbal straks is afgelopen :wink:

1 like

Nee Denemarken :denmark: is rood wit en hebben rode shirts (met witte cijfers), Engeland :black_flag:󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 is wit rood en hebben witte shirtjes (met rode cijfers)

:heart_eyes:

Edit: de Engelse vlag wordt zwart bij mij? Wtf

Haha dacht dat je een duister grapje maakte met die zwarte vlag. Zo van, ze gaan er aan

:black_flag:󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Haha bij mij ook. Is dit weer een 1 april dingetje? :joy: