Ja ik wilde dit net komen zeggen. Las het net op Twitter. Ik hoop alleen dat dan nu iedereen Wim Kieft met rust laat.
Twitter en met rust laten gaan helaas niet samen.
Ja idd! Het was al een verspreking van Rene waardoor het ineens op tv was. Hopelijk kan hij wat het ook is het rustig met zijn naasten verwerken.
Nee dat is me deze avond ernstig duidelijk geworden.
Yesss mijn Ajax Schöne shirt aan. Ik ben klaar voor vanavond
Dan ga ik toch geen witte bonen zitten ontbijten in een land waar het altijd regent ik ga stuk
Heb een zwak voor Denemarken, maar Engeland mag van mij ook door. Dus hoop vooral op een mooie, spannende pot
Ik heb echt helemaal niets met Denemarken. Vind het zo’n nietszeggende ploeg. Dus dan maar voor Engeland vanavond maar dan zondag voor Italië
Haha ah die derde optie, zo schattig. Maar Denemarken natuurlijk! Al is het alleen maar zodat ik dan m’n poule heb gewonnen
Maarrrr wie zal er winnen? En hoe?
- Engeland wint makkelijk
- Engeland wint met moeite
- Denemarken wint makkelijk
- Denemarken wint met moeite
- In 90 min is het besloten
- Verlenging
- Penalties
0 stemmers
Denemarken zou echt het perfecte underdog verhaal zijn
Stress schoonmaken
Stress eten
Stress roken
Ik voel me alsof Ajax vanavond in de halve finale CL staat.
Jij bent veel te betrokken We gaan pas stressen als er verlenging komt!!
Haha ja ik moet toch maar eens de stamboom na trekken of ik niet ergens Deens bloed heb
Oh heerlijk als je ineens familie blijkt te zijn van Dolberg, Eriksen of Schone
Sweeet Caroline Lekker sfeertje
Haha nou van Schone niet daar heb ik nog trouwplannen of op zijn minst baby plannen mee
Godddd save the Queeeeen!
Ik ben voor de Denen maar zou het voor m’n Engelse vrienden leuk vinden als zij winnen. Zelf ben ik traditiegetrouw altijd voor de ploeg die tegen Engeland speelt . Ik vind het ook leuk voor Mount en Rice als ze winnen dat zij dan samen in de finale staan maar toch ben ik meer voor de Denen
.