Voetbaltopic #2

Fuuuckkk

1 like

Leeeeuk gelijkmaker!

Eigen doelpunt ook, wat zuuuur

Oh weer een OG :joy:

1 like

Echt geen zin in nog een keer verlenging en/of penalty’s damn

6 likes

ik ook niet maar heb wel 1-1 voorspeld haha

2 likes

Nee ik ook niet, wilde beetje optijd naar bed vanavond. Who am i kidding?

2 likes

Nee idd, en nu moet ik morgen wel werken, dus ik ga ook echt niet kijken dan. Maar dan kan ik weer niet slapen omdat ik wil weten of Denemarken door is :cry:. Waarom was die van gister niet vandaag? Spanje en Italië interesseert me echt geen arie wie doorgaat.

2 likes

Ja dan is zo’n wedstrijd net te laat he? Ik ben sowieso wel voorstander van wedstrijden om 20:00

3 likes

Ik wil nu wel 2-2, verlengen, dramatische penalties met Denemarken als winnaar :denmark:

4 likes

Dat trek ik niet :joy:

3 likes

Beter had ik het niet kunnen omschrijven, haha

1 like

Ik zat net te denken he. Denemarken komt ver (en misschien wel verder). En dan zeggen ze natuurlijk allemaal: voor Eriksen. Maar zou dat nou niet juist superkut zijn? Dat hij denkt van: ja kut he, straks worden we Europees kampioen en ik was er niet bij.

1 like

Dat kinderachtige gefoeter van Maguire terwijl hij wegloopt. Doe ff professioneel, dit is je werk en je bent een volwassen vent

4 likes

Echt kut soms dat het via de tv lijkt alsof de bal er in zit en dan in de replay gaat ‘ie zo slinks het zijnet in

6 likes

Als goed is zit hij als ze doorgaan in het stadion! Dus dan is hij er sowieso bij

Ja dat wel, maar kan me wel voorstellen dat het gewoon nog mooier is om als speler mee te maken. Zeker als land dat nou niet al te vaak heel ver komt, dat je daar gewoon onderdeel van wilt zijn en spelen.

1 like

Vind dit een leukere pot dan gister

4 likes

Jaa absoluut! Wat hem is overkomen verwacht je ook gewoon niet als je aan het toernooi begint. Je wilt gewoon elke minuut dan spelen

Ja precies, en dan zeggen wij allemaal dat het zo’n mooi Deens sprookje is nu. Maar misschien is het gewoon wel extra zuur ook. Ondanks dat hij het ongetwijfeld zo ook mooi zal vinden/zijn teamgenoten enorm zal gunnen.

1 like