Voetbaltopic #2

Het gaat nog aardig gelijk op vind ik! Wel een leuke pot

5 likes

Sowieso al 10.000 keer leuker dan die van gister.

Ik vind trouwens dat Kjaer speler van het toernooi zou moeten worden, ongeacht wat er vanavond gaat gebeuren. Zou echt niet iemand kunnen noemen die ik voetballend nou fan-tas-tisch vond. Hij speelt goed en als je zo kunt hulpverlenen ben je sowieso een held. Maar er zal wel weer iemand gekozen worden van een ā€˜groot’ land van wie we eigenlijk allemaal denken: ohja ik ken jou qua naam, maar deed je mee aan het EK dan?

2 likes

Hij zal ook officieel een prijs krijgen (als ze winnen…) en medaille, want hij is onderdeel van het team (ook de 3e keeper bijv krijgt dat, en die heeft 0 minuten gespeeld, Eriksen nog 40min oid). Maar ik snap dat het niet zo voelt voor hem.

2 likes

Dumfries was voor zijn doen fan-tas-tisch. Ik hoop dat hij verkocht wordt voordat al die clubs door hebben dat hij bij PSV nog nooit half zo goed gespeeld heeft.

Overigens met je eens wat betreft Kjaer, maar ik moest hieraan denken door je post

2 likes

Ik ben niet snel iemand die voetballers op hun uiterlijk gaat beoordelen, maar dat haar :rofl:

2 likes

Van Grealish? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeetje die gast staat er pas net in en heeft nu al een kaart te pakken

1 like

Oh no no no

1 like

Pfew

1 like

Haha jup. Die middenscheiding met haarband. Ieder zijn ding :sweat_smile:

2 likes

Ben nu toch meer voor Denemarken merk ikšŸ˜‚ kan ook nooit een keer helemaal neutraal zijn he.

2 likes

Makkelie fluit goed trouwens vind ik. Laat lekker veel toe waardoor het gewoon een actieve wedstrijd is. Niet zo’n ultra-zeikerd die bij elk contact fluit en dan 2 minuten op het beeldscherm van de VAR gaat zitten turen, al zijn eerdere levensbeslissingen gaat overdenken en dan vergeet dat voetbal een contactsport is en een strafschop geeft.

@Masterchef Haha als er rustig bedragen als 200 miljoen worden uitgegeven voor spelers dan is Dumfries in zijn EK-vorm ook wel wat waard!

12 likes

Zoooo Andersen is niet mis zeg :smirk:

1 like

Wordt het…

• Beslist binnen 90 min
  • Verlengen
  • Strafschoppen

0 stemmers

In theorie kan deze wedstrijd over tien minuten af zijn, helaas weten we inmiddels beter 🄲

1 like

Denk (hoop) dat er nog wel een doelpunt valt straks

1 like

Ben een beetje bang dat Denemarken het niet redt in de verlenging :sob:

Ik wil zo graag weten welke shampoo hij gebruikt. Echt prachtig haha

Shampoo
Conditioner
Marrokkaanse olie
Haarspray

2 likes

Wedstrijd kakt wel echt flink in. Pffff wordt een lange zit

2 likes

Nu moet ik mijn wekker verzetten tot het aller-aller laatste moment, in bed op mijn telefoon verder kijken. Morgen keihard haasten en daarna de rest van de dag moe zijn. Ik weet nu al dat ik mezelf morgen intens ga haten om deze levensbeslissing.

5 likes