Ja en ben ik trots op.
Nouja is een mening natuurlijk. Maar ik vind er persoonlijk niks aan. Ik onthoud geen spelers, want maakt blijkbaar geen indruk en ik vind de speelstijl niet prettig om naar te kijken. Daarom is ook niet iedereen fan van dezelfde club, iedereen vindt iets anders belangrijk/aantrekkelijk in een team.
Dat kapsel zit nu al op de tribune? Ok
Ja is ook helemaal prima, maar ik denk niet dat dit een nietszeggende ploeg is. Maar ik volg ook alleen premier league dus misschien is dat ook wel een reden.
Ik vind Engeland wel echt een mooi voetballand en ƩƩn van de spannendste competities van Europa dus in die zin gun ik ze dit succes dan ook wel weer. Maar had het Denemarken ook gegund. Toch is Engeland wel echt de sterkere ploeg hier dus niet onverdiend als ze doorgaan vind ik.
Prima, maar dat kan toch ook zonder te insinueren dat dit zoān geweldig elftal is? Ik ben ook best een trotse Nederlander, zeker op sportgebied, maar ik ben de eerste die toegeeft dat het 100% terecht was dat we eruit vlogen.
Ja anders gaat zijn haar door de war
Genoeg andere die niet Engels zijn vinden dit ook niet een nietszeggende ploegā¦
Pleeeeease universum doe nog ff een Deense goal aub. Of twee
Grealish wisselen nadat ie als invaller inkwam in de tweede helft is ook wel een respectloze move van de trainer
Wissel dan Sterling
Voor mij iig nietszeggend, sommige elftallen kan ik na dit EK allemaal spelers opnoemen omdat ze me zijn opgevallen. En bij Engeland heb ik dat niet. Heb dat ook met Italiƫ wel. Misschien terecht finalist, maar ze zijn me niet speciaal opgevallen en ik heb veel betere Italiaanse nationale ploegen gezien. Als NL in de finale had gestaan met nietszeggend spel had ik daar niet minder om gejuicht. Maar als je land er al uit is, ga je blijkbaar naar andere dingen kijken.
Edit: ik vind het huidige NL-elftal ook heel nietszeggend overigens.
Kane onthoud ik ook wel haha. Maar die tactiek is wel ƩƩn van de redenen dat ik waarschijnlijk denk: niet mijn ding, ja. Bij zeer aanvallend ingestelde ploegen denk ik blijkbaar eerder: leuk man! Kijk ook nooit Premier League dus heb ook geen voorkennis van de spelers terwijl half Denemarken ooit in de Eredivisie zat. Zal vast ook schelen met de gunfactor.
Jezus wat is dit saai. Spelen op balbezit. Zelfs terug naar de keeper, houd op schijt uit. Affluiten
Wat een lijdensweg
Ik ga heel hard huilen
En zondag ben ik voor italie
Ik denk ook echt dat hier het verschil zit, ik ken bijna geen een Deense speler omdat ik eredivisie niet volg.
Joeee, dat Italiƫ ze maar gaat platwalsen zondag.
Haha ja, echt kiezen uit twee kwaden dit, maar dan maar Italiƫ. Die hebben tenminste niet een mooi jongensboek verhaal keihard verneukt .
Wat ik dan wel echt positief vond was dat die Engelsen in ieder geval niet zo tijd gingen rekken zoals Italiƫ deed nadat ze voorstonden. Gewoon netjes uitgespeeld
Kramp van Kane was ook ineens voorbij