Ok ja dat was het enige
Wat een flutspel van Engeland
Afijn wel zin in de finale zondag. Het slotstuk!!
Nou dat wordt hopen dat Italië wint Ben gegaan van Oranje, naar Oekraïne, naar Denemarken en nu naar Italië
Fuck man dan al afgelopen
Ja precies, ik vermoed dat Italiƫ zowel met Denemarken als met Engeland geen moeite ging/gaat hebben. Deze wedstrijd was spannender, maar in principe zou Italiƫ met Spanje de moeilijkste tegenstander al hebben gehad.
Precies! Dat Italiƫ zondag ze kei en keihard afmaakt komt helemaal niks naar huis toe.
Met je kut team
Er zijn genoeg gekke dingen gebeurd dus ik durf nog niet overtuigd te zijn van Italiƫ als winnaar
Wel zin in het WK! Als NL er dan weer snel uitdondert ga ik lekker Argentiniƫ supporten. Vind de Zuid-Amerikaanse teams erbij altijd wel heel tof.
Maar dat is echt niet het enige verschil, Engeland speelt toch gewoon een niet noemenswaardig toernooi? De enige echt goede wedstrijd was tegen Oekraine, maar die waren ook echt waardeloos. Overigens terecht gewonnen vandaag, Denemarken viel heel erg tegen, maar Engeland speelt nou ook niet echt Europees kampioen-waardig. Ik vind het kinderachtig als je dat niet toe kunt geven en net zo reageert, alleen omdat je Engels bent.
Jaaa love Argentiniƫ!
Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik zeg helemaal niet dat ze heel goed spelen, ik zeg alleen dat het niet een nietszeggend team is. Genoeg goede spelers in het team.
Maar met goede spelers kunnen ze alsnog nietszeggend spelen
Nederland heeft ook goede spelers maar die speelden ook nietszeggend
Die het allemaal niet waarmaken dit toernooi, dus als team vrij nietszeggend vind ik. Net als Nederland overigens, kwaliteiten genoeg maar ze bakten er niks van.
Haha ik wilde dit net typen ja. De helft van onze selectie speelt bij Europese grootmachten, buuut we suck!
Jaa nog maar anderhalf jaar wachten
Haha precies we hebben heel wat miljoenen in de selectie bij top clubs maar er was geen passie niks te bekennen.
Dan kom ik weer fangirlen met de denen maar met een nietszeggende ploeg lieten ze in ieder geval onwijs veel strijd zien. Als je dat al hebt dan kom je dus ook een stuk verder dan met grote namen.
Afgelopen wedstrijden gaat altijd mijn favoriet eruit š„²
Waarom moet ik voor Italiƫ zijn?
Waarom moet ik voor Engeland zijn?
Precies! Als je zag hoe de Denen voor elke bal vechten, prachtig om te zien. Bij NL was dat zo gegaan:
Speler 1: een bal
Speler 2: oh een bal
Speler 3: is ver van ons doel, moet ik daar wat mee?
Speler 4: neh, gewoon achteraan sjokken.
Speler 3: oke! Sjok
Speler 1 en 2: Snurk
Hahah het is echt zo met af en toe nog Frenkie er tussendoor die met de bal staat te pielen en geniale acties doet maar daarna beland de bal in het niets.
Niks tegen Dumfries maar het zegt echt heel wat dat hij ineens dƩ speler van het Nederlands elftal was. Normaal in de eredivisie is hij gewoon middelmatig met een uitschieter tot goed.