Ik hoop dat italie wint. Want dan hebben ze 2x iets gewonnen dit jaar. En ook omdat engeland ons heeft gedumpt gun ik ze niks!!
Beter wordt dit echt een spectaculaire wedstrijd nu
Lekker begin, kom maar door met die doelpunten
Wat slecht verdedigd, walgelijk
Nou iig geen saaie finale.
Well that escalated quickly 
Ja het is dat, Zwitserland maakt nog deel uit van de Schengen. UK wilt niets maar toch mee willen doen aan de het EK
Nou het goede nieuws is dat er geen verlenging zal komen
(Grapje lekker dramatisch)
Het wordt gewoon 3-3 met verlenging
Ik zie het al gebeuren dat het helemaal geen spectaculaire wedstrijd wordt maar dat dit het was qua doelpunten en we nog 85 minuten tergend traag gekweld gaan worden
Ah neeeee. Als Engeland dit straks echt wint ga ik huilen. Vind het altijd zo stom als ‘anti-voetbal’ zo ver komt. (Ja oké, ik vind alles anti-voetbal wat niet lijkt op Ajax/Barca-stijl).
Haha neem dit terug aub
Ik ben nu al woest
maar ik heb nog alle hoop in de pastaatjes
Ik ben niet eens voor Italië, maar wil niet dat Engeland wint. Puur omdat ik het de Engelse hooligans gewoon niet gun en dat stomme zinnetje niet meer wil horen.
Ik vind al die Engelse voetballers echt van die foute Geordie Shore mannetjes
Haha nou slecht nieuws want dat blijven de gewoon zingen als ze verliezen
Noooooo 
Als je ze nou nu laat winnen dan kunnen ze het volgende toernooi het niet meer zingen want dan is het al home
Ik zit nu in Zwitserland in een Ierse pub en mijn vriend en ik zijn zo ongeveer de enige niet Engelsen. Geeft het toch weer wat extras om te kijken