Voetbaltopic #2

Marten de Roon is ook allergisch voor balbezit

Trouwens de keeper van Engeland is de man die onze sterspeler Van Dijk’s knie kapot heeft getrapt en daarom hadden we onze aanvoerder en beste speler dit EK niet mee dus das ook een goeie reden om tegen Engeland te zijn.

5 likes

En ik ben voor de club van die keeper, dus nu ben ik al helemaal niet meer geliefd :joy:

De Roon leek wel bang voor de bal.

Ja ook dat nog!

Ik ga ff een Italiaans outfit scoren en zondag wordt het pizza & pasta de hele dag door :partying_face:

1 like

Ja er wordt altijd zoveel geroddeld, ik geloof het pas als er een contract is getekend.

Ja klopt, mag van mij ook wel met ancelotti mee als die dat zo graag wil.

2 likes

Brothers of Italy,
Italy has awakened;
Scipio’s helmet
she has put on her head.
Where is the Victory?
Offer her the hair;
because slave of Rome
God created her.

Chorus:
Let us unite!
We are ready to die;
Italy called.

We have been for centuries
stamped on, and laughed at,
because we are not one people,
because we are divided.
Let’s unite under
one flag, one dream;
To melt together
Already the time has come.

Let’s unite, let’s love;
The union and the love
Reveal to the people
God’s ways.
We swear to liberate
the native soil:
United, for God,
Who can beat us?

From the Alps to Sicily,
Everywhere is Legnano;
Every man of Ferruccio
has the heart and the hand;
the children of Italy
are called Balilla;
The sound of every church bell
calling for evening prayers.

They are branches that bend
the sold swords;
Already the eagle of Austria
has lost its feathers.
the blood of Italy
and the Polish blood
Drank with Cossacks
But its heart was burnt.

Idk powerful Ik ben klaar om mijn bloed te offeren voor Italië :it:

8 likes

Voor iedereen die dacht dat we eindelijk een buitenlandse bondscoach zouden krijgen

Heel flauw maar elke keer als ik Louis zie denk ik JUICHEN!!! En daarna vraag ik me af hoe het met de bus gaat die hij nu aan het maken is.

4 likes

Zo’n app die je kan vertellen op welke celebrity je lijkt zegt dat ik het meest lijk op Wayne Rooney, nu een week janken

6 likes

‘Der toooot oder die gladiolen’

1 like

:joy:

9 likes

🥲

11 likes

Ik denk dat ik eig meer voor Engeland ben… Maar goed, aan de andere kant niet echt een mening. Hopelijk wordt het een leuke wedstrijd!

1 like

Nog eentje dan…

Voor wie juich jij vanavond?
  • Engeland
  • Italië

0 stemmers

Ja precies dit eigenlijk. Ik heb geen vriend, maar idd de arrogantie + ik heb er qua speelstijl gewoon niks mee en het allerergste: dat ze Denemarken (onterecht) hebben uitgschakeld. Vind Italië een zooitje aanstellers verder, maarja bij gebrek aan beter. Denemarken - Spanje had me zoveel leuker geleken als finale.

5 likes

“Football is coming home” komt voort uit het feit dat de Engelsen het moderne voetbal hebben uitgevonden. Daar is niks aan gelogen.

2 likes

Modern voetbal in welk opzicht?

“Over de geschiedenis van het voetbal wordt al heel lang gedebatteerd. Omdat het wereldwijd een populaire sport is wordt haar oorsprong door verschillende landen geclaimd. Het staat vast dat de sport zoals die in de 21ste eeuw gespeeld wordt, is ontstaan in Groot-Brittannië”

Ah zo, op die manier, dan snap ik m! Ik zat aan het ‘against modern football’ te denken. Want van al die miljoenen en handel in (jeugd) spelers, vind ik het nou niet perse leuker/beter geworden. Niet iets om trots op te zijn iig.

3 likes

Edit o het is een filmpje van Britten die zonder kaartje proberen binnen te komen. Walgelijk