Voetbaltopic #2

Wel typerend voor dit ek om zo te eindigen :sleeping:

12 likes

Daar gaan we

@Masterchef lekker nummertje of niet?

2 likes

@Evenveel jahoor, als je maar op schiet zodat je eventuele mindgames tijdens het tossen niet mist

Prince George valt bijna in slaap, net als velen in de rest van Europa haha.

3 likes

Hier ben ik sowieso voor, ook met EL en CL op doordeweekse dagen.

Ik heb het idee dat deze hoeveelheid verlengingen en penalty’s ook wel komen doordat zoveel defensief ingestelde teams doorgingen. Daar wordt het allemaal niet leuker/sneller van.

4 likes

Heb al 3x gezegd dat ik ging slapen maar eindstand is dat ik nog steeds met m’n vader op de bank zit

4 likes

Dit EK eindigt echt precies zoals het zou moeten :heart_eyes::sob: lekker dramatisch met verlenging en penalties

4 likes

Maar dan meer zoals bij hockey zodat het wat meer op voetballen lijkt dan penalty’s

3 likes

De leukste avond van dit EK was toch wel die avond waarbij twee wedstrijden op het laatste moment in gelijkspel eindigden.

3 likes

De hele wedstrijd heb ik een soort half slapend door gebracht en nu zit ik in zo een energie alsof ik zelf de pingels moet nemen :joy:

8 likes

Ja maar je moet gewoon in 90 min het verschil kunnen maken dus dat is dan ook maar je verdiende loon :stuck_out_tongue:

4 likes

Ah die kleine George ziet er minder vermoeid uit dan dat ik intussen ben. Jeetje wat een zit. Maarrrr bijna!!

4 likes

Oh man ik wil slapen, schiet op

2 likes

Heel chill dat ik gewoon nu dit topic kan volgen zodat ik weet of ik het schot wil zien. Jullie lopen altijd voor op mij

2 likes

Het zit ze allemaal ook mee he die Engelsen :rage:

2 likes

Poh ik zou echt 10 kleuren schijten als ik nu een van die keepers zou zijn :rainbow:

12 likes

Had Ajax maar mee kunnen doen, dan was er tenminste nog een leuke ploeg om naar te kijken :sweat_smile:

4 likes

Ik hoop dat ze wel een beetje normaal doen met dat boegeroep de hele tijd. Zal wel niet.

6 likes

Kap eens met dat gefluit

Dit zou ik echt 100% zijn als ik nu een penal zou moeten nemen of keeper was

Maar eerlijk is eerlijk zo kijken veel van die spelers zelf ook nu

19 likes

Zo enorm kinderachtig