Voetbaltopic #2

Dan had ik nu al zitten janken

4 likes

Haha nou die Italiaan zat anders ook gewoon te gapen :rofl:

1 like

@MakeFezHappen ja, die was wel echt legendarisch!!

Ik heb de afgelopen dagen niet echt mee gelezen dus wsl al besproken, maar ik wil toch nog even klagen dat heel dit EK ook zo oneerlijk is. Die Engelsen zijn 1x naar Rome gereisd (?), that’s it?? En in heel dat land mogen geen fans inreizen. Wat een afknapper

Zal je zien dat er dadelijk nog ongeregeldheden volgen ook. Als ik een journalist was in het stadion had ik denk maar een slaapmatje & slaapzak meegenomen

2 likes

Ik probeer door te spoelen op m’n iPad maar dat werkt helaas niet voor live events. :+1:t2:

7 likes

Echt die random feitjes: 41 penalty’s genomen 34 ingeschoten HOU OP DAT ZEGT ECHT NIKS

3 likes

Er zijn helaas al veel rellen buiten

Ik wil altijd in de toekomst reizen met dit soort dingen want ik kan deze spanning niet aan. Ben nu ook spastisch dingen aan het opruimen ??? :woman_facepalming:t4:

4 likes

Haha ja! Was ook gewoon niet echt een land waarvan ik het voetbal nou fantastisch vond. België en Spanje was wel prima. Denemarken vond ik qua spirit en hoe ze ervoor gingen echt leuk om te zien ook, maar vaak ook niet echt heeeel mooi voetbal.

2 likes

NEEEE

2 likes

Oeii

1 like

Kutttttt

1 like

Wow haha wie had dat verwacht

Yes!!!

Yeeeeees

Maguire lijkt op een villain uit een disneyfilm

7 likes

Kakzooi nee dit gaan we niet doen hoor

4 likes

Harry Potter but make it Slytherin

10 likes

Penalties halen echt het slechtste in mij naar boven. Wil heel die Engelsen verrot schelden :face_with_symbols_over_mouth::imp::triumph:

4 likes

Zag wat video’s op twitter voorbij komen walgelijk gedrag zeg van die ‘supporters’

Hou echt van het engelse voetbal maar door dit gedrag gun ik Italie het zo erg dat ze dit EK winnen

3 likes

Hahahaha wtf was dit

4 likes