Voetbaltopic #2

Lekker op tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Hahaha de handjes

2 likes

Nou heb het echt lang vol gehouden idd, bijna tot het einde weten uit te zingen

1 like

Echt vaak verlengingen en penalties dit toernooi voor mijn gevoel. Ik wil weer de golden goal, zo veel spannender en leuker

16 likes

Nou dit worden penalties hoor. Schat Donnarumma dan wel beter in

2 likes

Deze boy is pissed

1 like

Kan ik nog ff plassen?

Ik vind golden goal wat oneerlijk ofzo. Dat je echt geen enkele kans meer hebt om iets goed te maken. Gewoon meteen strafschoppen vind ik beter.

2 likes

Oooh wat een drama. Finale beslist door penalties

4 likes

Oké ik kan dit niet aan

Stel voor dat volgend kampioenschap de wedstrijden gewoon een uurtje eerder beginnen, met al deze verleningen in t achterhoofd

11 likes

Wel typerend voor dit ek om zo te eindigen :sleeping:

12 likes

Daar gaan we

@Masterchef lekker nummertje of niet?

2 likes

@Evenveel jahoor, als je maar op schiet zodat je eventuele mindgames tijdens het tossen niet mist

Prince George valt bijna in slaap, net als velen in de rest van Europa haha.

3 likes

Hier ben ik sowieso voor, ook met EL en CL op doordeweekse dagen.

Ik heb het idee dat deze hoeveelheid verlengingen en penalty’s ook wel komen doordat zoveel defensief ingestelde teams doorgingen. Daar wordt het allemaal niet leuker/sneller van.

4 likes

Heb al 3x gezegd dat ik ging slapen maar eindstand is dat ik nog steeds met m’n vader op de bank zit

4 likes

Dit EK eindigt echt precies zoals het zou moeten :heart_eyes::sob: lekker dramatisch met verlenging en penalties

4 likes

Maar dan meer zoals bij hockey zodat het wat meer op voetballen lijkt dan penalty’s

3 likes

De leukste avond van dit EK was toch wel die avond waarbij twee wedstrijden op het laatste moment in gelijkspel eindigden.

3 likes

De hele wedstrijd heb ik een soort half slapend door gebracht en nu zit ik in zo een energie alsof ik zelf de pingels moet nemen :joy:

8 likes