Voetbaltopic #2

Ja maar je moet gewoon in 90 min het verschil kunnen maken dus dat is dan ook maar je verdiende loon :stuck_out_tongue:

4 likes

Ah die kleine George ziet er minder vermoeid uit dan dat ik intussen ben. Jeetje wat een zit. Maarrrr bijna!!

4 likes

Oh man ik wil slapen, schiet op

2 likes

Heel chill dat ik gewoon nu dit topic kan volgen zodat ik weet of ik het schot wil zien. Jullie lopen altijd voor op mij

2 likes

Het zit ze allemaal ook mee he die Engelsen :rage:

2 likes

Poh ik zou echt 10 kleuren schijten als ik nu een van die keepers zou zijn :rainbow:

12 likes

Had Ajax maar mee kunnen doen, dan was er tenminste nog een leuke ploeg om naar te kijken :sweat_smile:

4 likes

Ik hoop dat ze wel een beetje normaal doen met dat boegeroep de hele tijd. Zal wel niet.

6 likes

Kap eens met dat gefluit

Dit zou ik echt 100% zijn als ik nu een penal zou moeten nemen of keeper was

Maar eerlijk is eerlijk zo kijken veel van die spelers zelf ook nu

19 likes

Zo enorm kinderachtig

Dan had ik nu al zitten janken

4 likes

Haha nou die Italiaan zat anders ook gewoon te gapen :rofl:

1 like

@MakeFezHappen ja, die was wel echt legendarisch!!

Ik heb de afgelopen dagen niet echt mee gelezen dus wsl al besproken, maar ik wil toch nog even klagen dat heel dit EK ook zo oneerlijk is. Die Engelsen zijn 1x naar Rome gereisd (?), that’s it?? En in heel dat land mogen geen fans inreizen. Wat een afknapper

Zal je zien dat er dadelijk nog ongeregeldheden volgen ook. Als ik een journalist was in het stadion had ik denk maar een slaapmatje & slaapzak meegenomen

2 likes

Ik probeer door te spoelen op m’n iPad maar dat werkt helaas niet voor live events. :+1:t2:

7 likes

Echt die random feitjes: 41 penalty’s genomen 34 ingeschoten HOU OP DAT ZEGT ECHT NIKS

3 likes

Er zijn helaas al veel rellen buiten

Ik wil altijd in de toekomst reizen met dit soort dingen want ik kan deze spanning niet aan. Ben nu ook spastisch dingen aan het opruimen ??? :woman_facepalming:t4:

4 likes

Haha ja! Was ook gewoon niet echt een land waarvan ik het voetbal nou fantastisch vond. België en Spanje was wel prima. Denemarken vond ik qua spirit en hoe ze ervoor gingen echt leuk om te zien ook, maar vaak ook niet echt heeeel mooi voetbal.

2 likes

NEEEE

2 likes