Voetbaltopic #2

Hij ziet er echt veel ouder uit. Door dit soort dingen denk ik echt altijd: ohja en wat deed ik ook alweer met mijn leven toen ik 22 was? Echt geen reet.

8 likes

Ik zie vanuit mijn raam dat op meerdere plekken in de stad vuurwerk wordt afgestoken, zo lief

3 likes

Ik vind het altijd echt zielig om de verliezers dan zo te zien huilen haha

9 likes

Ik wel meer dan een beetje :heart:

Edit: en gelukkig kan het leeftijdstechnisch ook prima.

1 like

Ja same, heb dan altijd zoiets van: sorry dat ik niet voor jullie was! Bij nader inzien vind ik jullie ook lief!

Ook als Ajax dan kampioen wordt bijvoorbeeld en dan de tegenstander degradeert. Its so sad.

6 likes

Wat een creeps die UEFA-top

5 likes

Hoe lang zou hij geoefend hebben op dit loopje

1 like

Ik zei tegen mijn vader tijdens de wedstrijd: “Woooow die Donnarumma is veel ouder dan die Pickford, zie dat verschil!!!” Mijn vader: “Zoek eens op hoe oud ze zijn dan?” Ik: “……… “ ik barstte dus kei hard in lachen uit want Donnarumma is 22 en Pickford 27 🥲 Tot zover mijn inschattingsvermogen

4 likes

Aawh dit vind ik leuk! Hij is zelf ook helemaal verrast. Ik heb zelf hier gezegd dat ik vond dat het Kjaer moest zijn, maar deze vind ik ook wel terecht eigenlijk!

1 like

Degradatie vind ik ook zielig. Heb 0 spijt dat ik niet voor Engeland was :grin:
Vind ze wel zielig denk ik

Nou sorry, jullie zijn allemaal verliefd, maar eerlijk, een keeper beste speler van het toernooi………. Dat zegt wel wat over het gebrek aan mooi aanvallend spel

Hoi hoi hoi Team Kuipers :tada:

4 likes

Awww Rashford en Saka :cry:

3 likes

Doen ze bijna allemaal weer meteen die zilveren medaille af? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat lelijk dat ze die medailles in beeld allemaal direct afdoen zeg. Komt echt over als slechte verliezers.

7 likes

Aawh meteen die medaille weer af doen haha

Ja echt heel triest meteen weer minder medelijden sore losers

4 likes

Lekker sportief om gelijk de medaille weer af te doen :roll_eyes:

Die laatste had hem echt letterlijk 1 seconde om

1 like

Awh op de krukken

5 likes

Haha nee ik uiteindelijk zeker ook niet hoor! Gun het Italië veel meer. Maar vind het altijd wel sneu als ze zo verdrietig zijn. En dan heb ik een beetje spijt van mijn verwensingen die ik gebruld heb tijdens de wedstrijd.

Dat er een keeper wordt gekozen zegt idd zeker wel wat! Ligt dus niet aan mij, dacht dat ik misschien een beetje overdreven was met mijn gezeik om aanvallend voetbal. :sweat_smile:

2 likes

Haha ik zou dat ook doen!! Ik kan me nog voor de geest halen hoe boos ik was toen ik mijn kampioenswedstrijd in de D2 verloor. Kan er nog boos om worden, heb mijn vaantje in stukken geknipt toen dus deze emotie kan ik me helemaal voorstellen haha

2 likes