Ik snap dat je niet blij bent met je zilveren medaille, maar gast, laat die man die medaille gewoon even om doen, hij staat daar ook maar zijn taak uit te voeren.
Eentje gaf m wel nog een kusje.
Hij stond net ook helemaal zwaaiend met die krukken te juichen 
Ja dit. Lekker sportief. Medelijden gelijk weg 
Ik dacht net: hé de Italiaanse Wesley Sneijder! Maar er zijn er echt veel meer zo klein.
Dit vind ik altijd zo een leuk moment 

Dit was ook precies wat ik dacht
allemaal van die sneijders haha
Zal wel blij zijn dat ik overmorgen niet meer 24 dagelijkse podcasts over het EK wil luisteren
Nu is het wel mooi dat het in Engeland is haha
Kippenvel⊠Wat een prachtig moment
Ik zocht het even op, maar Wesley Sneijder is nog âgewoonâ 1,70. Ik weet niet waarom, maar ik had 1,63 verwacht ofzo.
Dat medelijden is er aan deze kant van het scherm niet eens geweest 
Echt zo blij voor Italië. Juist eigenlijk ook nadat zij in Europa echt een van de zwaarst getroffen landen waren (corona). Moet daar ineens aan denken. En gewoon
de passie en het temperament.
Ik had hem ook kleiner dan 1,70 verwacht!
Haha die Engelse gaf zijn medaille een kusje, maar deze Italiaan doet next level en houdt een tongzoensessie met de beker. Wel lekker coronaproof ook, iedereen likt dat ding af.
@Rose_Gold @Foefjeisthuis begin hier bijna te denken dat hij betaald heeft om de mythe van 1.73 op internet in stand te houden hahaha
Ik neem dit terug
Hahaha ik zat echt hardop naar de tv te schreeuwen coronaaa stoppen dude corona stoooop
Ja ik geloof echt niet dat hij 1,70 is hoor! Ik ben 1,72 en ik voel me geen mini figuurtje.
âKijk je kan toch gewoon een normale aanloop nemenâ
Rafa de Wijze