Voetbaltopic #2

Komt t door alle merch en shirts en alles komen die al bedrukt zijn? Want daar staat 2020 op. Maar vind het ook gek.

Ik ook daarom zou ik voor 2020 gaan. Het EK heet ook 2020, maar toch zou dat ook stom zijn want iedereen weet dat het niet in 2020 was

1 like

Ja daar komt het door. Logo en alles alles had anders opnieuw gemoeten. Is nogal een kostenplaatje (en volgens mij heeft de Uefa zelfs het milieu als argument in durven brengen, maar er is natuurlijk niemand die dat serieus neemt van hen)

2 likes

Wat?! Frank Snoeks is de bom! Waar moet ik anders al mijn nutteloze voetbalfeitjes vandaan halen?!!? Ik hoop dat er een Frank Snoeks podcast komt.

Wtf lees ik nou net dat Donnarumma 22 is en uit 99 komt?!

Damiano ook al. Wtf doen ze met die Italiaanse mannen dat ze er 10 jaar ouder maar dan wel op een goeie manier uitzien?

13 likes

Fucked up! Twee jongens die er in de laatste minuut in worden gezet en dan de laatste penalty laten nemen door een speler van 19 jaar oud. Ze hebben de penalty’s gewoon super slecht aangepakt, maar dat ligt niet bepaald aan de spelers.

12 likes

Gatver ze laten zich meteen weer van hun beste kant zien. Wedstrijd verliezen en dan maar je racistische drek spuien en je vrouw in elkaar slaan. Gatverdamme

4 likes

Sorry vind wel dat het er oa aan lag hoe sommige spelers hun penalties namen, alleen heeft hun huidskleur daar weer niks mee te maken

Ik kan er gewoon niet bij wat een zielig vertoning voor de mensheid je bent als je met racisme aan komt zetten

4 likes

Vond dat echt ook zo zielig. Wie bedenkt ook deze strategie, pff. Ik had al begrepen dat ze slecht waren met penalty’s, maar dan doe je toch niet de wissels en dan de jongsten

2 likes

Ik vind Engelse voetbalfans vaak rare lui en ik denk ook misschien wel de heftigste hooligans, maar ik vrees toch dat dit walgelijk gedrag niet enkel aan de Engelsen voorbehouden is

2 likes

Pfffff

1 like

Dat denk ik ook niet nee helaas

Zeker! Brullend als een Engelse Jeroen door Amsterdam en even alle abri’s in elkaar getrapt + een pizzeria.

2 likes

Ja ik was wel voor Italië maar ja die supporters waren beschaafd bezig. Dacht wil dan toch even mijn hooligan kant optimaal benutten en ik had trek in pizza.

2 likes

And now for something completely different

Doei Berghuis we gaan je niet missen

3 likes

Ander Ajax nieuws: ik zag gisteren deze post voorbij komen en dacht, he, dat lijkt wel een Ajax shirt? Dacht dat deze vent verkocht was maar hij was verhuurd :joy:

2 likes

4 jaar :sob: hopelijk verhuren we hem ook voor 4 jaar :rofl:

@Ovenschaal je zag aan alles aan ze dat ze die penalty gingen missen.
Ik appte naar vriendinnen bij die 2e italiaan die gaat missen. En bij alle engelse jonkies ook. Hun loopje en blik in je ogen zag je gewoon de zenuwen/ angst

3 likes

Jaaa weet ff niet meer welke het was maar die meeeega lang deed voor hij zijn aanloop nam. Arme jongen sta je daar waarschijnlijk ook nog dik te twijfelen, loa-en, mindsetten alles tegelijk

1 like

Kennelijk blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat oudere spelers vaker missen dan jonge spelers, spelers die 120 min gespeeld hebben missen vaak en spelers die lang wachten met het nemen van de penalty raken vaker. Oftewel: de Engelse coach heeft volledig naar deze data gehandeld en zijn instructies gegeven.

Gaat om een Noorse wetenschapper, ik denk Geir Jordet na een snel rondje Google

1 like

Heb net de penalty’s terug gekeken en genoot toch wel ultiem van Rashford’s irritante aanloop show om hem dan vervolgens keihard op de paal te knallen.

Voelde wel terecht

6 likes