Voetbaltopic #2

Oo jongens ben echt 20 jaar ouder geworden in één avond, mijn fucking hart. :sob::sob::sob: Zo zo blij dat we hebben gewonnen van Engeland in Wembley, ondanks het constante gefluit en gejoel, en ik hou echt heel erg van het Italiaanse team ondanks de frustrerende match. :joy::blue_heart: Vind het een beetje zielig voor Saka maar eerlijk… zo zo blij!!!

21 likes

Ik kijk op de Belgische zender en die man zo: “nu zegt een Italiaan tegen een Brit: ciao” :joy:

Wie zei ook alweer dat je dan zo graag naar bed wilt, maar na de penalties kun je niet meer slapen door adrenaline? Die heeft gelijk gekregen

8 likes

Ik denk dat ook!

@Rose_Gold Ik ben 1.74 en ik ben toch echt een stuk langer dan hem!

2 likes

Gefeliciteerd :grin: en ik was al voor Italië maar werd alleen maar meer hyped door je volkslied clipje! Zo leuk

2 likes

Voor wie je ook was, het beste nieuws van de avond is toch wel dat dit het laatste eindtoernooi was voor Frank Snoeks :cheer:

8 likes

Ik vraag me nou af he: ben ik de enige die het verschil tussen commentatoren niet hoort? Misschien luister ik gewoon nauwelijks, kan ook. Maar ik heb nooit echt dat ik me super erg erger aan het commentaar of kan horen wie het is (behalve Sierd de Vos dan).

1 like

Ik ben nu ook totaal niet moe meer. Ben maar de Oranjezomer gaan kijken. De wekker gaat om 06.50 :sob:

En heb al een uur trek in stokbrood met zeezoutboter 🥲

1 like

ah nee wat vreselijk. Had hier nooit over na gedacht, maar ben weer terug in de werkelijkheid. Jemig echt verschrikkelijk dat er dan mensen zijn die niet gewoon pissig zijn op een stelletje mannen die penalties achterlijk nemen, maar die angstig op de klappen wachten

3 likes

Dankje, ik nu ook! Of in van die vies-lekker slagroomtaart uit de diepvries. Maarja ik moet ook gewoon naar bed gaan. Morgen wel vrij gelukkig.

3 likes

Ik hoor het echt altijd. Bij de eredivisie heb je ook een commentator die alles met een vragende intonatie zegt. Aan hem erger ik mij ook dood.

En Sierd herken ik uit duizenden. Alhoewel hij met real-ajax wel echt legendarisch was. Enige wedstrijd dat ik hem kon waarderen met koekkoek en neres neres neeeeressss we danken je moeder en die van tadic en ziyech dat ze jullie hebben gebaard :joy:

2 likes

Sta er nu pas bij stil dat Italië het Songfestival en het EK hebben gewonnen! Ongelooflijk!

16 likes

Nee ik heb dit ook niet. Dringt niet tot me door wat ze zeggen tijdens zo’n wedstrijd, heb het te druk met mezelf en mijn emoties vrees ik haha

2 likes

Ja en Engeland 0 punten bij het ESF en nu dit haha. Janken maar

9 likes

Wow ja! Hahaha, hoe toevallig

1 like

Ja precies dit denk ik eigenlijk. Vaak geef ik ook gewoon hardop mijn eigen commentaar. En hier natuurlijk haha.

2 likes

Ik geloof dat ik net op de enige plek in Zwitserland was waar ze voor Engeland waren… Ze rijden nu met zn alle door de straten met handen op de claxon, haha. Gelukkig rijden we morgen door naar Italie, haha

1 like

Vind het ook zo apart dat ze nu het EK van 2020 hebben gewonnen. Toch nog een silver (edit: golden) lining aan dat horrorjaar voor Italië.

1 like

Voor de wedstrijd kreeg je ook zo’n filmpje met een compilatie van alle voorgaande winnaars, dus 1988 zag je Ruud Gullit enz enz. Vroeg me toen ook af of ze dan in de toekomst 2020 of 2021 bij het filmpje van dit EK zullen zetten

4 likes

Ik zou er heeeeel slecht tegen kunnen om allemaal even getallen te zien in een rijtje en dan INEENS een oneven getal. Maar misschien zelfs 20/21 ofzo.