Voetbaltopic #2

Ja herkenbaar hoor. Stiekem hoop ik ook een beetje dat ik niet hoef toe te geven aan m’n eigen hypocrisie en we niet geplaatst worden, dan wordt het een stuk makkelijker om niet te kijken. Maar ik houd wel in de gaten wat mensenrechtenorganisaties zeggen/adviseren tegen die tijd.

Ja dat leek echt een NTB relatie. Einde van een tijdperk dit

Die zal nog wel ff extra gaan cashen in Dubai of zo’n soort oord

Ik las net dat de kans groot is dat het Manchester City wordt

1 like

Ohja dat verbaast me ook niet. Daar kan ie wrs ook meer dan genoeg geld krijgen. Ik vind city echt helemaal niks. Hebben jullie wel eens dat filmpje gezien van de supporters toen ze (volgens mij?) Kampioen waren geworden? Stond echt 3 man en een hondekop :joy::joy:

1 like

Ik heb ook helemaal niks met City, vreselijke club

1 like

Ooh dat zou ik echt zonde vinden! Heeft PSG geen interesse meer?

Dit filmpje bedoel ik. Er waren dus wel wat meer mensen, maar er was geen sfeer. Ik vraag me nog steeds af of dit echt is. Kan het me niet voorstellen.
Voor degenen die niet het Ajax-feestje willen zien, het gaat alleen om het eerst stukje van City. Ik kan geen ander filmpje vinden zonder Ajax :relaxed:

2 likes

Whaha wat erg :joy: zelf die spelers staan er van nou ja tis dat het moet he. Heeeeej

Ik dacht dus serieus even dat je het over Jesus Christ Superstar had. :joy:

2 likes

Ja jeeeezus wie doet dat nou

2 likes

Whaha oke chill dat hij dan het initiatief kan nemen (want zijn familie), kun jij op meeliften.
Ik heb er zin in

Uit het nieuws begrijp ik dat het tussen Messi & PSG nu helemaal rond is

1 like

Ik ga wel kijken ja. Berghuis bij Ajax-pleister er meer in één keer aftrekken.

Ja! Ik zou eigenlijk naar een festival vandaag, maar nu kan ik dus wel kijken

Ben heel benieuwd want veel mensen zijn behoorlijk te spreken over psv

Ten Hag helemaal enthousiast over de gouden Olympische medaille van Antony, superleuk!

Wie denken jullie dat er wint? De poll gaat over de stand na 90 min

• Ajax
  • Psv
  • Gelijkspel

0 stemmers

Zo spannendddd

:sob::sob::sob:

Haha beetje valsspelen om nu pas te stemmen, maar ik had van tevoren ook wel gedacht (of gehoopt) dat PSV zou winnen. Voorronde CL gaat ze ook goed af tot nu toe, al zijn dat ook nog niet echt pittige tegenstanders

Wat een baggerpot

Ik stem gewoon wat ik hoop :sweat_smile:

2 likes