Psv is tot nu toe wel veel beter
En tagliafico, wat doet ie 

die blijft ook maar van die onbehouwen overtredingen maken he. Wat dat betreft mag die van mij weg. Hij lijkt t nooit te leren
Psv is tot nu toe wel veel beter
En tagliafico, wat doet ie 

die blijft ook maar van die onbehouwen overtredingen maken he. Wat dat betreft mag die van mij weg. Hij lijkt t nooit te leren
Wat een kutwedstrijd
Ga ik mee akkoord haha! Ik heb nu pas op m’n eigen poll gestemd. Hoop dat Ajax nog tot een gelijkspelletje kan komen 
Ik dacht: oh jammer dat ik meteen een groot deel van de eerste wedstrijd van het seizoen moet missen.
Maar nee, niet jammer. Goed keuze was dat.
Op basis van deze wedstrijd lijkt het een interessant seizoen te worden
. Echt heel veel zin om weer te beginnen.
Ajax-verdediger Tagliafico twee duels geschorst wegens rode kaart tegen PSV

Ik heb de wedstrijd niet live gezien, maar in de samenvatting vond ik het niet eens overtuigend rood. (Het was wel een geval echt randje smerig en je kan dus pech hebben en rood krijgen) Al helemaal niet om hem ook nog te schorsen. Ik denk dat Nijhuis hier net aan geel voor had gegeven.
Die huldiging van Schöne is toch net ongemakkelijk
Nou dit gaat wel soepeltjes!
Leuk, veel plezier!
Wat een doelpuntenfestijn is/wordt dit
Netjes man. Moet nog steeds wennen aan Berghuis in Ajax shirt.
Eigenlijk wel weer zielig, dit gaat toch gewoon 10-0 of meer worden
Dit gaat harder dan tegen VVV vorig jaar
Dit had ik ook ja, en bij VVV en NEC enzo vind ik het gewoon zielig. Doe het dan bij ADO ofzo (ja kan dit jaar niet, ik weet het).
@Honey Ik blijf ook een error hebben ja! Hoewel ik verder niet echt iets tegen Berghuis heb. Ik zou ook bij de concurrent gaan werken als het daar een stuk beter was. Is in andere vakgebieden heel normaal.
Ik ben wel blij dat we weer persmomenten hebben met Van Gaal 
Ik weet dat hier niet zoveel Feyenoordsupporters zitten, maar toch maar even delen: Wat fijn weer deze wedstrijden! Vond er vorig seizoen echt niks meer aan dus dit doet echt even goed haha
Mijn voetbal tshirt collectie groeit iets te hard
net het 3e Ajax shirt besteld 

Ik wil eigenlijk nog het trainingsjack en de sweater er bij maar dat vond ik bij elkaar te veel geld 
Jaaa
ik vind hem echt zo tof!
Edit: die goal van Schone tegen real is nog steeds zó mooi en nog steeds de vraag was het een bewussie of had het een voorzet moeten zijn
Ik denk ergens ook dat het bewust was. Sowieso heeft Schöne wel vaker gehad dat hij scoorde vanaf plekken dat je dacht deze kan nooit in 1x.
Of zoals dat doelpunt tegen utrecht dat hij eerst de penalty miste en later in de wedstrijd hij een weg geschoten bal van de keeper er keihard in roste