Berghuis is van shirtje gewisseld😂
Welk team support jij?
PSV, dus dat verklaart denk ik genoeg haha. En ook wel wat sympathie voor Feyenoord, doordat ik door mijn zus altijd werd meegesleurd naar de open dagen haha, al geniet ik ook vaak wel van hun drama 

verdomme
Pff wat een gezeik
Lekker aan het nagenieten met studio sport
(sorry guys)
Haha je hebt gelijk
Ik zie het nu voor het eerst, vind het kansloos slecht
In Frankrijk was het ook gezellig
Ik was alweer helemaal bij gekomen van chagrijnig zijn, hele chille middag gehad. Appt een vriend van mij net hoe was Ajax? (Hij wilde vanmiddag koffie drinken maar ik zei kan niet vanwege Ajax)
Hij kijkt nooit voetbal en weet er ook niks van. Dus ik stuur terug kut. Oh wat dan? Ik zo niks was gewoon kut maar blablabla. Bleef hij maar door vragen en van die lose opmerkingen maken. Dus nu zit ik weer mega chagrijnig op de bank terwijl ik eigenlijk wilde gaan slapen 

Echt waarom doen niet van voetbal houdende mensen dit? Of dat ze gaan appen tijdens belangrijke wedstrijden, laat me met rust 

ik denk dat ik blij moet zijn dat ik het niet live kon kijken.
Pff zo jammer. En onnodig, zeker tegen 10 man
Ik heb me wel weer kapot geërgerd aan het typisch Portugese tijdrekken (ja iedereen doet het, maar Portugezen/Portugese clubs zijn extreem)
Wat duurt die CL loting toch lang. Ze hebben net t eerste balletje getrokken
Ja echt he! Ben wel heel benieuwd.
Ik ook! Ajax had op fb ook zo’n tooltje gezet dat je een screenshot kon maken en zo jouw eigen loting had. Ik had daar vilarreal, liverpool en youngboys. Zou lekker zijn als we die echt zouden krijgen haha!
Ik hoop op een leuke uitwedstrijd, want heb eindelijkkk een baan waar ik redelijk makkelijk vrij kan krijgen
Haha nou mijn man stond al te juichen en springen dat die bij elkaar in de poule zitten. Ik zeg doe maar ff rustig want straks krijgen wij die poule
gelukkig niet
Tot nu toe ben ik niet ontevreden
Ik vind het een lekkere poule
Nu moet het team nog ff flink aan de bak 
Ja top, had erger gekund. Maar goed, nu moet het nog gebeuren
Wel lekker snel al!
Ik had hier ook echt zoiets van: ohja beetje jammer van Besiktas, maar had erger gekund. Het enige wat ik hier jammer vindt is dat je zomaar als eerste zou kunnen eindigen, maar ook als laatste. En dan heb je echt niks.
Omg Ronaldo terug naar United
vind het echt sick haha. M’n vriend is trouwens city supporter en die ziet de bui al hangen lol