Voetbaltopic #2

Ik ben geen Ajax fan maar dat nieuwe shirt is zo tof dat ik hem bijna zou bestellen.

3 likes

Ik zag een feyenoord supporter ook al op de tweet van Ajax reageren dat hij hem al in zijn mandje had en toen dacht oh ik ben voor Feyenoord :joy:

3 likes

Ja omg ik wil 'm ook denk ik. Vind dat filmpje wat Ajax heeft gemaakt voor de presentatie ook weer fantastisch. Degenen op de (social media) marketing afdeling bij Ajax zijn wat mij betreft echt marketing koning(inn)en.
Ik zag die schoenen en dacht moet ik nou voor de 2e keer in m’n leven Adidas schoenen gaan kopen? (Ik heb altijd alles Nike, enige Adidas dat ik koop is Ajax kleding en 1x schoenen die ik inmiddels weer verkocht heb haha)

3 likes

Jaaa ik ben fan van de Ajax marketing echt niet normaal hoe ze elke keer weer zulke video’s bedenken en maken.

De schoenen twijfel ik nu ook over :joy: ik dacht eerst mm niet zo maar een vriendin van mij stuurt net een foto dat ze ze aan heeft en nu vind ik ze toch heel tof.

Misschien dat ik morgen even langs de fanshop ga om even de schoenen, sweater en het vest in het echt te zien en daarna nog een keuze maken.

4 likes

Het is echt heerlijk om te kijken!

1 like

Ja ik ben ook niet overtuigd van de schoenen hoor. Dat is voor mij geen zekerheidje.
Ik ging net naar de site en kwam in een korte wachtrij, precies op hetzelfde moment krijg ik appje van een vriendin dat zij ook in die wachtrij staat haha zo toevallig. Maar ik heb net shirtje besteld :partying_face:

1 like

Ja echt mooi en stijlvol gemaakt, dat filmpje :heart_eyes: Heel hip. Dit shirt wordt vast een hit. Haha @Luipaard in de digitale wachtrij

1 like

Nee ik dus ook nog niet 100% wil ze liever in het echt eerst even zien.

Ooh nice :partying_face: ze verzenden ze helaas wel pas vanaf 20 september

Ja ik zag de hele dag al berichten dat er een wachtrij bij de fysieke winkel stond, maar dacht de drukte is nu wel weg. Maar de rij was alsnog 7 min. Viel opzich wel mee. Vorig jaar met dat zwarte ‘collectors item’ shirt was er niet door te komen. Nu ging het beter.

@Foefjeisthuis Ja ik zag ook vanaf 20 sept idd. Ik kom dan net terug van vakantie, dus komt mooi uit

2 likes

Ja! Ik zit lekker te forummen met Ajax aan in de kpn speler in mn scherm. Die technologie is toch echt top

3 likes

Heerlijk dat het gewoon op het open kanaal van ESPN wordt uitgezonden. Scheelt weer gedoe

3 likes

Lol die typefout op het shirt van Berghius

4 likes

Bizar toch? Durf het bijna niet te denken, maar… kan toch geen fout zijn geweest?

Ik zit ook te kijken. Het tempo moet echt flink omhoog!

1 like

Ik kan het me bijna niet voorstellen dat het een foutje was😅 zou net hem overkomen zeker.

1 like

Ik zou echt niet willen spelen met m’n naam verkeerd, echt voer voor m’n haters :stuck_out_tongue:

2 likes

Eindelijk :partying_face:

2 likes

Gelukkig slaapt mijn vriend want anders kreeg ik alweer de eerste lucky ajax preek van dit jaar

3 likes

Jammer weer :frowning: ik kijk de wedstrijd niet live, maar hoop dat twente het ze nog moeilijk kan maken. (Geen Ajax fan hier gehehe)

5 likes

Waar probeert Ajax de hele tijd heen te passen??? Is er een onzichtbare speler???

1 like