Denk dat Donnie dit heeft gemaakt en toen Frans Duits heeft gevraagd. Dat vind ik dan wel weer episch
ik vind het echt wel een topnummer
Ik ook haha vind het ook HET moment om tijdens deze wedstrijd een gouden (?) Plaat uit te reiken haha is toch fantastisch
Ik was alleen net te laat. Had oranjezomer opstaan en toen ik terug zapte zag ik ze nog net weglopen
Shit hoe kan ik nou het beste deel gemist hebben
Heeft Coca Cola blijkbaar aardig wat geld gekost!
Ik zag ook al langskomen dat Pogba dit gister ook met Heineken heeft gedaan.
Snap dat ook wel, eigenlijk niet echt meer van deze tijd om een sportevenement te hebben waarbij de grootste sponsoren alcohol, suiker en een site waarop je voornamelijk fastfood bestelt zijn.
Haha
Ik vind Finland echt sterker dan verwacht. Ik dacht dat tegen Denemarken ze vooral “profiteerden” (bij gebrek aan smaakvoller woord, sorry) van Denemarken die nog een klap te verwerken had. Maar nu tegen Rusland vind ik ze ook nog sterk
Wat irritant die storingen steeds!
Neeeeee hoezo mis je Bale!
Haha ah men. De spanning was hem vast te veel. Die actie daarna ook
Haha jeetje dit was wel een interessant opstootje
ja wat zei die Turkse speler, tegen die liggende Welshman?
Yesssssssss 0-2, toppers. Verdiend!
Jaaaa zo blij voor Wales
Edit: ze zijn de bal kwijt
Hahahha Turken worden steeds gefrustreerder. Prachtig
Haha ja alsof ze in 2 seconde nog even 2 doelpunten gingen maken.
Ja! En er kwam een Turkse speler aangerend en die duwde de scheids ook gewoon? Echt bizar. En die kreeg niet eens een kaart. Ik vind die opstootjes altijd zo bizar, echt zo onprofessioneel
zo Rafael ziet er echt iedere dag weer slechter uit, zou die iedere avond aan het partyen zijn?