Ja was uiteindelijk minder spannend helaas maar ik ben altijd gelijk opgejut en hoop dat ze elkaar dan een klap verkopen ofzo en er wat rode kaarten vallen heeeeerlijk
Haha ja precies! Echt genieten ook als je andere spelers al verhit ziet komen aanrennen. Sensatie
ja van mij mogen er echt wel meer rode kaarten worden uitgedeeld, altijd leuk als een team met een man minder moet spelen.
Haha nou idd, matten vind ik ook altijd wel leuk, dat ze zich allemaal ff als haantjes gaan gedragen. Vooral bij wedstrijden waar ik als neutrale kijker naar kijk
Haha zo passievol die Italianen. Lekker stereotypes waarmaken
Edit haha @Calypso nog zoān stereotypering
De Italianen zijn dit keer niet zo knap. Maar wel
Knap dat een 36e jarige de goal maakt.
Ja daar moet ik ook altijd aan denken als ik hem zie, dat was zoiets raars toen.
Oeps heb iets te conservatief 2-0 ingezet geloof ik 
Edit huh hands??
Ahh nee, wat zuur dit zeg!
Oh oops foutje! Jammer
Begrijp ik ook echt niks van. Iemand bijten is altijd een heel rare actie die flink bestraft moet worden, maar als je het vaker dan ƩƩn keer flikt ben je gewoon een gevaar voor anderen. Bizar dat je daar dan alleen maar een paar wedstrijden voor wordt geschorst.
Italiƫ 

Heeeeel mooi
Zoo die knalde er echt hard in!! Zo mooi hoe uitbundig ze het vieren!
ja honden worden gewoon afgemaakt, peuters van kinderdagverblijven geweerd maar voetballers kunnen er een salaris mee verdienen.
Dat doen ze na de uitzending
Nee ik heb geen idee. Is het allemaal wel echt eten of is r plastic?
ja ik las daar ooit een artikel over, maar etend op tv komen lukt natuurlijk nooit charmant dus durft niemand dat ooit aan.
Italiƫ is echt nog sterker dan ik vooraf dacht. Kijkt wel leuker 
Nohhhhh had 2-0 in de poule. Verdorie
Gezien de matige inbreng van Zwitserland vind ik 3-0 trouwens nog meevallen