Voetbaltopic #2

Ja erger me ook suf. Lijkt totaal geen verstand van voetbal te hebben of überhaupt een frequente voetbalkijker. Zit er puur omdat ze voor Nederlanders een bekende Belg is indd.

2 likes

Wie is Evi?

Haha ik had die Milow alweer verdrongen maar krijg gelijk trauma flashback. Dat was echt een verschrikking :sweat_smile: Die meneer met zijn liedjes ben ik op dag 2 ook al zat.

1 like

Ja ik vind het heel awkward dat zij dan met Wesley moet praten over opstellingen, die kennis-gap is wel heeeeul erg groot dan en dan wordt het heel ongemakkelijk vind ik.

2 likes

D’n Evi Hanssen mocht opdraven.

1 like

Sorry maar als wij Andre Hazes in elk programma hebben dan moeten jullie het maar doen met
milow en zijn you don’t know, you don’t know anything bout me

9 likes

Ja hoe ze net ook afsloot. Echt plaatsvervangende schaamte. Rafael kon z’n ergernis ook niet goed voor zich houden haha. Zowel in bewoording als z’n gezicht dat boekdelen sprak.

4 likes

Haha, nou drie jaar geleden hebben we echt 231 keer Howling at the Moon (heet het zo?) moeten horen, naar mijn idee werd daar echt ELKE AVOND mee afgesloten, whyyyy.

2 likes

1 like

@Boommm Wes en Raf zitten er ook als die 2 mopperende oudjes van de muppets. En Evi probeert er nog wat gezellig van te maken. Het is echt een beetje awkward. Ik moet wel steeds lachen om Wes en Raf

1 like

Ik weet eigenlijk niet of wij Belgen naast Imke Courtois nog vrouwen hebben die als voetbal analist op tv komen. (Toevallig is ze ook bevriend met Evi door Over de Oceaan denk ik :sweat_smile:) Mannen sowieso wel haha

2 likes

In Wallonië is er ook een en zij doet alle analyses voor RTL ben juist even haar naam kwijt. Elke zender heeft nu een vrouw in het team.

4 likes

Ik kan er nog steeds echt boos om worden dat ze zo lang zijn doorgegaan met het filmen van Erkisen en die beelden eindeloos herhalen op tv. Nu ook gewoon echte nieuwszenders die die foto delen dat Eriksen bij bewustzijn het veld af wordt gedragen. Ze lopen er letterlijk met doeken omheen om hem te beschermen tegen de media! Delen die graaiers alsnog een foto die precies tussen die kier gemaakt is. Echt waar is hun fatsoen?

5 likes

4 likes

Stel je voor dat je niet alleen op live tv voor het oog van de wereld bent neergegaan en gereanimeerd, en dat je familie daar getuige van is geweest, maar dat er dan vervolgens ook artsen zijn, die jou niet behandelen en je medisch dossier niet kennen, die je situatie becommentariëren en of je al dan niet weer zult kunnen voetballen.

Deze arts zal vast en zeker in overleg met Eriksen en zijn familie een statement hebben gegeven, maar bijv. die arts van Feyenoord heeft toch gewoon zijn mond te houden? Gebeurde toen ook met Blind, ik vind het verwerpelijk.

9 likes

Hahaha ze moet dus altijd die disclaimer geven omdat mensen dat blijven denken :rofl:
Ik dacht het vroeger ook, zo van ‘logisch, het voetballen zit in de familie waarschijnlijk’ maar dus niet :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dat echt heel bizar als artsen dat doen. Ondanks de kennis die je hebt, je hebt de patient niet gezien, je hebt zijn testen niet gezien. Hoe kan je er uitspraken over doen?

7 likes

3 likes

Zo, was een beste knaller tegen die doelpaal

1 like

Niet. Vind het alleen acceptabel om algemene voorlichting te geven n.a.v zo’n incident. Nu staat overal iets over dat die Deense aanvoerder voorkwam dat Eriksen zijn tong inslikte, maar dat is niet een ding. Iedereen is nu weer bewust van het belang van reanimatiecursussen ed. Maar iets zeggen over Eriksens situatie en speculeren is zo walgelijk. Was bij Prins Friso ook zo. Doe het niet.

1 like