Voetbaltopic #2

Wat een fijn bericht. Het is aan de ene kant netjes dat ze het gisteren aan de spelers hebben gevraagd. Maar iemand anders had de keuze voor ze moeten maken vind ik. En dan bedoel ik de keuze van niet spelen.

Al was blijkbaar de keuze of gisteren afmaken of vandaag om 1200 uur spelen. Beide lijkt mij persoonlijk niet wenselijk.

Maar inderdaad ‘fijn’ dat het tijdens een wedstrijd gebeurde en niet ergens anders.

2 likes

Ik ben zenuwachtig!

5 likes

Ja krijg nu ook wel kriebels!

3 likes

Ik vind echt alles wat ik tot nu toe van de NOS heb gezien zo gaar?! De standaard gasten, helemaal geen geinige (en soms cringy) video’s over bijv tegenstanders of zo’n lekkere rebus als bij de tour, saaie gesprekken en analyses en zelfs ongemakkelijke stiltes.
Je had echt een jaar extra de tijd om hier iets beters van te maken.
(Randzaken natuurlijk, maar ik heb ondertussen meer niet-wedstrijd dan wedstrijdminuten gemaakt, m’n dochter is nog niet zo’n fan…)

4 likes

Lekker! Ik mis t nog een beetje. Het Wilhelmus zal nog wel wat oproepen.

2 likes

Mogen de supporters die eigenlijk wel meezingen?
Ivm aerosolen enzo

1 like

hoe kijk jij?

• thuis, alleen
  • thuis, met gezin/familie
  • thuis, met vrienden
  • bij vrienden thuis
  • ergens anders

0 stemmers

vergeet vast nog wat, sorry

Haha muziek liep echt top synchroon

7 likes

Hahah klonk lekker inderdaad :joy::joy:

3 likes

ik durf gewoon bijna niet te kijken, bang voor afgang

2 likes

Bij familie thuis!

1 like

Mijn oranje = Ajax, daar mis ik er een paar van

3 likes

Waarom kijk ik dit, helemaal niet goed voor m’n hart ik ben zo snel zenuwachtig met dit soort dingen en ik geef eigenlijk niks om voetbal :dizzy_face: maar ja toch kijken

4 likes

Wel lekkere contrasterende kleuren dit met m’n bril op helemaal top :ok_hand:

1 like

Hier keek een hond ook al heel geïrriteerd… wen er maar aan mop

3 likes

Zoveel verdedigers opstellen en dan toch zo vaak die bal in je strafschopgebied :+1:t2: Ik ben pessimistisch!!

4 likes

OMG mn buren kijken ook in de tuin met zn 10en(???) Maar ze hebben 2 sec vertraging lol iedere “OOOEEEH” is dus 2 sec te laat

2 likes

@Puzzelmeiske Zullen we dan maar online ‘samen kijken’ haha :blush:

1 like

Wat kijkt die man toch boos altijd

1 like

Ben ook weer een ekte Nederlander he. Weet niets van voetbal maar zit wel weer tegen de tv te schreeuwen met het EK. “Lopen Depay!!” :joy:

11 likes