Voetbaltopic #2

Haha ik hoorde t net op de radio en moest gelijk aan jou denken. De geruchten gaan al wat langer. Maar ik neem aan dat Ajax er alleen wat aan heeft als Neres vertrekt.
Van mij hoeft t niet

3 likes

Hij moet gewoon lekker naar t buitenland gaan. Het is echt de beste speler van m’n cluppie, maar de tijd is rijp om te gaan. En dan niet naar Ajax of PSV.
Edit; word ook echt leip van die kaarten en z’n houding af en toe, zeker in combi met aanvoerder zijn. Heb echt een hele zware haat-liefde- verhouding met m.

3 likes

Nog kijkers? Ik val al in slaap maar ga wel ff kijken!

Mijn voorspellingen:
Schotland wint (jaja gewaagd) van Kroatiƫ
Engeland wint (minder gewaagd, maar zou leuk zijn als ze verliezen) van Tsjechiƫ

4 likes

Ja, ik ga kijken maar ben in dezelfde status als jij haha.

Engeland wint en Schotland hoop ik ook, maar denk het niet.

2 likes

Ik was net al in slaap gevallen, dus ben nu wel weer wakker :laughing:

2 likes

Ik weet op dit soort avonden niet welke wedstrijd ik moet kijken :sweat_smile:

1 like

Twee schermen lossen dit probleem op :joy:

2 likes

Haha wauw Engeland direct los. Scheelde weinig

1 like

Ik vind de commentator nu op Ned 1 wel fijn!

2 likes

Omg ik bied €10 om deze koop tegen te gaan. Fuck it ik bied zelfs €100

4 likes

Oooh lekker doelpunt van Engeland!

Mooooie goal

1 like

Shit, Kro-Sch mag niet gelijk spel worden

2 likes

Echt jammer dat Kroatiƫ voor staat :sob::sob:

Omg omg omg omg helemaal blij ik ga zaterdag naar de wedstrijd :sob::sob::sob::sob::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

31 likes

Wat leuk! Nu wel voor een normale prijs haha?

1 like

Jaa mijn beste vriend had een kaartje over. Geen idee hoe hij er aan komt. Maar ben zoooo blij :partying_face:

3 likes

Daar baal ik echt van dat die kans er is :sob: mijn finale is ook denemarken nederland dus komt veel te vroeg dit :joy:

2 likes

https://www.ad.nl/euro-2020/gracenote-67-procent-kans-op-nederland-tsjechie-in-achtste-finale~afa2f86c/ Zou wel gunstig zijn als het Tsjechiƫ wordt :crossed_fingers:

3 likes