Voetbaltopic #2

Ik heb ineens kleding stress. Ik heb namelijk geen rood in mijn kast en ik dacht zelf om mijn Ajax thuis shirt aan te doen (heb er een zonder naam en een met schone er op) Maar nu twijfel ik of dat wel kan.

Anders moet ik dus heel snel wat roods online bestellen (en waarschijnlijk nooit meer dragen) of een simpel rood shirt bestellen en er zelfs wat leuks van maken (en ook nooit meer dragen)

• Ajax shirt kan gewoon
  • Nee beter iets anders rood

0 stemmers

Weet iemand voor wie ik vanavond allemaal moet juichen zodat we niet tegen Portugal moeten spelen? :rofl:

1 like

Hongarije! En ze moeten ook meteen met 3-0 winnen ofzo, haha!

2 likes

Ik ben een goulash liefhebber dus dat komt dan wel goed hahah :hungary:

2 likes

Als Hongarije supporter moet je wel zowel met een Hongarije vlag :hungary: als een lgbt vlag :rainbow_flag: op de bank gaan zitten :upside_down_face:

2 likes

Ik zou dan wel voor het shirt met Schöne erop gaan

5 likes

Jaloers!

Maar Schöne shirt idd!

2 likes

@Gjirokaster jaa die heeft sowieso voorkeur om aan te trekken! Ik wacht ook nog reactie van een vriend van mij als ik eventueel zijn Eriksen ajax shirt mag lenen haha dan ben ik iets actueler.

4 likes

Ik lees nu ook iets over dat Spanje moet winnen. Als iemand vandaag niets te doen heeft kan diegene een lijstje maken haha

4 likes

Kijken jullie studio Europa? Ik vind het eigenlijk alleen leuk als Hugo Borst er zit. Vind zijn dynamiek leuk met Henry en krijg weer flashbacks naar dat jaar dat hij met hond Messi daar zat (en ik haat honden :joy:). Het is natuurlijk altijd maar slap geouwehoer, maar vind die Theo Jansen zo saai altijd.

Haha oeps het is ingewikkelder dan ik dacht. Ik ga ook maar uit van Portugal of Duitsland als tegenstander…

Oooh een shirt met Schone, wat leuk! Ik wilde misschien het Schone Heerenveen shirt halen voor mijn vriend als hij daar zou blijven

1 like

Er zijn nog zes opties mogelijk qua vier landen die doorgaan. Van die zes opties zijn er drie waarbij Nederland tegen Tsjechië zou moeten spelen, één waarbij we tegen de nummer 3 van poule E spelen en twee waarbij we tegen de nummer 3 van poule F spelen.

Ik hoop dat Duitsland en Frankrijk dik winnen vanavond, dan ligt Portugal eruit en hoeven we sowieso niet tegen de nummer 3 van poule F.

9 likes

https://fb.watch/6iOIw6at8A/

Love dit! Is een reactie van Karl op één over de weigering van de UEFA om het stadion in regenboogkleuren te zetten.

6 likes

Jaaa mijn favo speler én man candy :smirk:

Nee Portugal behoort dan (hoogstwaarschijnlijk, 3 punten en goed doelsaldo) tot de beste #3!

1 like

Ja Portugal wordt dan derde, maar niet alle derde plekken gaan door. Vandaar het ‘dik winnen’, zodat hopelijk hun doelsaldo zo slecht is dat ze niet doorgaan haha.

@Gjirokaster nu hebben ze nog een goed doelsaldo ja, na vanavond hopelijk niet meer (ik mag hopen toch, misschien heeft Ronaldo z’n dag niet ofzo)

2 likes

Ik dacht dat Spanje vanavond moet winnen en Zweden ook. Dan is de kans het grootst dat NL tegen Tsjechië moet en daarna tegen Wales. Dus dan is de halve finale nog best dichtbij :smirk: leuke avond vanavond!

2 likes

Zo denk ik, Denemarken wint wel van Wales gok ik

Zeker met de support van @Foefjeisthuis natuurlijk

3 likes

Jaa ik heb net een Deense vlag besteld :rofl: Als ik op tv kom zal ik wel even hard veenmol roepen om de groetjes aan jullie te doen.

5 likes