Omg ik zie nu pas dat er een geometrische leeuw op het NL thuis tenue staat. Wist jij dit?
- Ja
- Nee
- Niet belangrijk, Stofdoek
0 stemmers
Omg ik zie nu pas dat er een geometrische leeuw op het NL thuis tenue staat. Wist jij dit?
0 stemmers
En zo hoort het haha
Jongens zoveel kansen maar het wordt niet afgemaakt. Echt frustrerend
Ahh je vriend was vast blij dat de baby er al 2 dagen voor de wedstrijd was. Wist ie zeker dat je niet tijdens de wedstrijd zou bevallen. Gefeliciteerd!
Al die niet boeiende feitjes
Wel irritant die reclame van Thuisbezorgd op het veld. Was juist aan het twijfelen maar zo maken ze het me wel heel moeilijk. Gewoon negeren macaron, gewoon negeren.
Au, mijn rammelende eierstokken.
Gefeliciteerd met jullie kindje! Zo leuk samen voetbal kijken
Gefeliciteerd!
āā-
Ik voel mij echt een proud mama nu ik Timber zie spelen!
Schakel over naar ƩƩn, Peter is echt bekend als een van de beste commentatoren
Bedankt, ik nu ook
Zes spelers van OekraĆÆne zijn linksbenig Gast, houd op
Heb toch op de een of andere manier het idee dat Oranje niet echt heel erg als 1 team functioneert
Ik heb het idee dat ik soms nog naar een training kijk ofzo. Nog niet echt mooie cocreaties
Aanvallend is het nog niks
Ik vind het echt zo jammer dat ik thuis in mijn eentje moet kijken. Heb daardoor helemaal geen spanning oid. Ik wil gewoon lekker enthousiast meeleven, maar alleen is dat helemaal niet leuk.
Lekker oefenen met balletje overspelen tijdens een interland
Nee same. Ik mocht eigenlijk op de tv kijken maar het casten werkt opeens niet (en via de browser krijg ik elke keer een foutmelding)⦠En mān vriend wil een boek lezen dus of ik dan met oortjes in wilde kijkenā¦
Joh gewoon doen! Ik zit ook ik mijn eentje te kijken maar zit gewoon lekker mee te joelen en te schreeuwen/roepen tegen de tv. Mijn buren zullen vast denken dat ik bezoek heb maar kan me niets schelen
Ik mis het voetbal van WK 2014 onder Van Gaal
Haha was dat niet van harry vermeegen?
Echt geluk dat OekraĆÆne niet goed is in kansen voor de goal
Typisch zoān wedstrijd waarbij OekraĆÆne straks 1 redelijke kans krijgt, scoort en dat het daarbij dan blijft en Oranje dus verliest