Voetbaltopic #2

Die Oekraieners vallen ook steeds om :joy:

3 likes

ik snap niet waarom er brazilianen bij ukraine spelen.

2 likes

En dit met vijf (!) verdedigers hè, vergeet dat niet.

2 likes

Ja t kan idd wel, maar ik ‘voel’ het dan gewoon niet ofzo. Heb echt iemand nodig om samen enthousiast mee te zijn. Kijk normaal altijd met mijn vader, maarja omdat ik gewoon moet werken is het een beetje ver om voor elke wedstrijd erheen te gaan. Mis dat echt, samen vreten en schreeuwend kijken.

@punaise . Ik heb idd ook zo’n huisgenoot lopen die het allemaal niks boeit en die nu gewoon staat af te wassen. Zelfs het NL op het WK/EK-gen heeft hij niet :cry:. Hij kijkt dus wel voetbal af en toe, maar heeft nog nooit in zijn leven gejuicht om een doelpunt. ECHT HOE DAN?? Lekkerste gevoel ooit.

Jaaa ik zag er net eentje die uit het niets volgens mij over zijn eigen voeten struikelde? was ook geen spel in de buurt dus waarom dat gebeurde :joy:??

6 likes

Jongens hoeveel kansen hebben ze nodig :sob::sob::sob:

4 likes

Hahah ja die scheids trapt er gelukkig niet in.

@Krelis hahaha ja en toen er geen fluitje kwam stond hij weer magisch ongeblesseerd op :joy::joy:

2 likes

En dan vervolgens komt het ff niet uit om op de grond te liggen en dan is er ineens niks meer aan de hand. Irritaaaaant

2 likes

Ohja friendly reminder dat mijn vriend in 1988 is geboren en we weten allemaal wat er toen gebeurde. Dus hierbij presenteer ik u de geluksmascotte van dit EK.

48 likes

Misschien moeten we met 5 spitsen gaan spelen ipv 5 verdedigers :joy:

4 likes

Oooooohhhh zo cute! :smiling_face_with_three_hearts: (Ff off-topic, hoe gaat het met jou?)

Gefeliciteerd!! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

1 like

netjessss!

Die 5 verdedigers doen het ook echt beroerd. Ze geven Oekraïne zo veel ruimte. Echt niet normaal

4 likes

Echt zin om zelf even dat veld op te rennen en die bal gewoon in het doel te knallen. Hoe moeilijk kan t zijn man man man

5 likes

Ik snap de populariteit van dit soort systemen tegenwoordig ook niet. Is toch echt geen zak aan. Ik zat laatst de Argentijnse bekerfinale te kijken. Je denkt: leuk Argentinië! Passie, strijd, gevecht! De realiteit: beide teams gingen gewoon 5-4-1 spelen?? Resultaat: uiteraard 0-0. Oersaai. En iedereen maar klagen dat hun spitsen het hele seizoen niet scoren. Ja nee, gek he???

3 likes

En als er IEMAND in dit topic is die de bijgeloof positief kan beïnvloeden ben jij het wel. :laughing: dus nu gaat jouw baby dat doen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ah lief dat je het vraagt! Het gaat verrassend goed. Vooral heel veel genieten van mijn frummie nu!

7 likes

Nou Oekraïne ligt liever op de grond dan dat ze rennen over het veld geloof ik.

Hopelijk krijgt NL in de rust wat peper in hun kunte want dit is echt een aanfluiting

4 likes