Voetbaltopic #2

Dan weten we nu ook eindelijk alle achtste finales. Wat een gezeik was dat zeg, leek wel hogere wiskunde

14 likes

Het is nu klaar met Hongarije toch?

Ja

1 like

Kunde heeft pijn aan z’n kunde

2 likes

Ik had nog even hoop dat Frankrijk het op zn duits zou gaan doen, maar zie het niet meer gebeuren

Haha die fans ineens op het veld

Dit is gewoon afgesproken. Hoe ze beide opeens stopte met aanvallen en druk zetten.

3 likes

Is Frankrijk dan ook de slechtste nr. 1? :sweat_smile: Naast al die beste nr.’s 3

En dat tijdrekken is echt een van mn grote ergernissen in het voetbal. Ze moeten in het voetbal ook lekker zuivere speeltijd in gaan voeren

7 likes

Ohhh Duitsland zit aan onze kant, dus kan alleen halve finale worden

1 like

Jooo, ik heb uiteindelijk toch vooral Duitsland-Hongarije gekeken en wat een rollercoaster van emoties was dat. Ik gunde het Duitsland zo hard.
Hongarije stond met een dik blok van 8-9 spelers in hun verdediging alles toe te zetten.
Zo blij dat ze eruit liggen!

3 likes

Het kan dus opnieuw België-Frankrijk worden in de halve finale :sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

Eens! Ik vind dat ze sowieso eens bij het hockey moeten gaan kijken, er is zoveel verbeterd in die sport, voetbal kan daar echt van leren.

3 likes

Ik hoop dat ze wat kunnen verrassen tegen Portugal. Mijn vriend gelooft er in dat we doorstoten naar de kwartfinale. :grin:

2 likes

Ik heb gestemd bij wijze van :sparkles:manifestatie :sparkles:geen idee hoe ver ze gaan komen

4 likes

Hoop ook echt op een BE-NL finale. Wordt leuk thuis😂. Kfa dan wel in Nederland kijken sowieso!!!

1 like
6 likes

Ik kom er net achter dat ik morgen al tussen 15:30-16:00 uur in de arena moet zitten :scream::rofl: ik was even vergeten dat je in tijdsvakken naar binnen moet :sob: gelukkig had ik mijn corona test nog verplaatst naar sochtends vroeg ipv smiddags

5 likes

Ik ben net 300 jaar ouder geworden door het wachten op de uitslag. Maarrrr ik mag naar binnen :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

14 likes

Veel plezier! Maar ik vraag me wel af wat er dan gebeurt voor de match haha, want lijkt me toch wel lang wachten

1 like