Dan weten we nu ook eindelijk alle achtste finales. Wat een gezeik was dat zeg, leek wel hogere wiskunde
Het is nu klaar met Hongarije toch?
Ja
Kunde heeft pijn aan z’n kunde
Ik had nog even hoop dat Frankrijk het op zn duits zou gaan doen, maar zie het niet meer gebeuren
Haha die fans ineens op het veld
Dit is gewoon afgesproken. Hoe ze beide opeens stopte met aanvallen en druk zetten.
Is Frankrijk dan ook de slechtste nr. 1?
Naast al die beste nr.’s 3
En dat tijdrekken is echt een van mn grote ergernissen in het voetbal. Ze moeten in het voetbal ook lekker zuivere speeltijd in gaan voeren
Ohhh Duitsland zit aan onze kant, dus kan alleen halve finale worden
Jooo, ik heb uiteindelijk toch vooral Duitsland-Hongarije gekeken en wat een rollercoaster van emoties was dat. Ik gunde het Duitsland zo hard.
Hongarije stond met een dik blok van 8-9 spelers in hun verdediging alles toe te zetten.
Zo blij dat ze eruit liggen!
Het kan dus opnieuw België-Frankrijk worden in de halve finale 

Eens! Ik vind dat ze sowieso eens bij het hockey moeten gaan kijken, er is zoveel verbeterd in die sport, voetbal kan daar echt van leren.
Ik hoop dat ze wat kunnen verrassen tegen Portugal. Mijn vriend gelooft er in dat we doorstoten naar de kwartfinale. 
Ik heb gestemd bij wijze van
manifestatie
geen idee hoe ver ze gaan komen
Hoop ook echt op een BE-NL finale. Wordt leuk thuis😂. Kfa dan wel in Nederland kijken sowieso!!!
Ik kom er net achter dat ik morgen al tussen 15:30-16:00 uur in de arena moet zitten 
ik was even vergeten dat je in tijdsvakken naar binnen moet
gelukkig had ik mijn corona test nog verplaatst naar sochtends vroeg ipv smiddags
Ik ben net 300 jaar ouder geworden door het wachten op de uitslag. Maarrrr ik mag naar binnen 

Veel plezier! Maar ik vraag me wel af wat er dan gebeurt voor de match haha, want lijkt me toch wel lang wachten