Hahah ja ik ook. Hopelijk veel bier drinken 
Toen bij Ajax-az gebeurde er echt helemaal niks. Maar de bar was wel open, dus je kan idd wel drinken. Veel plezier!! 

Zo heb jij even geluk! Ik heb nog steeds geen uitslag van mijn test van vanochtend en mn vriend nog niks na een test van gister. Gelukkig gingen we niet naar de arena en mochten we bij ons evenement naar binnen met een negatieve zelftest
Ik heb mijn seizoenskaart van mijn club verlengt. Kan niet wachten 

Ooh no! 2 met wie ik ben hebben net nog een keer moeten testen voor de Arena. Waren vanochtend om 8 uur getest en nog geen uitslag. (Nu wel na tweede test)
@Trivia wat lief dank je wel 
Heel veel plezier

@tessel dank je wel!
Oh en ben gewoon met mijn groep in Ajax shirt! Echt zo veel leuke reactie van de Denen en de mensen die hier werken. Stond voor het naar binnen gaan al met 2 random Denen te dansen:joy:
Ik vind dat echt zo’n verschil hè met interlands en tegen clubs uit eigen land. Ik ben ook een paar keer naar interlands geweest en had toen zulke leuke gesprekken met mensen uit wit-Rusland en noord-Ierland. Totaal geen haat en nijd bij dit soort dingen.
Ooooomg Lasse is hierrrrrr. Lasse trouw met mij ik wil je baby alles 

Ooh ik heb nu pas door dat Schone niet eens opgeroepen is
hij heeft nog zo hard gewerkt bij de superfriezen
Ik hoop dat Denemarken wint. Ze hebben een hogere gunfactor!
Mijn prono is 1-3 voor Denemarken en Bale die opnieuw een penalty mist. 
Eindelijk weer een wedstrijd! 
Denemarken! Sowieso een beetje een zwak voor, maar gezien de omstandigheden vind ik het ook heel knap hoe ze zich herpakt hebben. En ik vond Wales best tegenvallen tot nu toe.
Denemarken!
heb meer een band met dat land.
Ik ben redelijk neutraal bij deze wedstrijd, tenzij een bepaalde speler mij gaat irriteren haha.
Wales, maar weet niet zo goed waarom. Als Denemarken wint vind ik het ook prima haha. De laatste jaren is mijn interesse in voetbal en andere sport wat verwaterd omdat ik het druk had met studie en werk etc. Nu ben ik dat weer een beetje aan het oppakken. Heb echt veel zin in de Olympische spelen! Nou dat was mijn aangeschoten verhaal weer, doei!
@Foefjeisthuis veel plezier!!
Jee ik had voorspeld dat Denemarken met 0-2 ging winnen, maar Wales neemt tot nu toe flink de leiding
Ik ben voor
- Denemarken
- Wales
- Neutraal
0 stemmers
Joepie ik ben voor Denemarken