Hahaha was nét m’n post aan het bewerken met deze.
Haal m weer weg dan 🥲
Hahaha was nét m’n post aan het bewerken met deze.
Haal m weer weg dan 🥲
Die vent hadden ze gewoon naar huis moeten sturen ipv die eenmalige schorsing
Hahaha favo gif allertijden
Haha ik kom er nu achter dat er blijkbaar veel Italianen bij mij in de buurt wonen
Of van die (ik vertrek achtige maar nog niet vertrokken) Nederlanders die zich helemaal Italiaans voelen.
Maar wel jammer jongens want penalty’s zijn zo spannend.
Zolang het bij NL maar niet zo ver komt
dat ga ik niet kijken
Dan is er sws een tv ergens die net wat sneller is dan de rest waardoor je al hoort of het allemaal wel goed gaat haha
Oh ja dat wordt dan wel verwarrend, in 2 minuten gebeurt veel met penalty’s
Ja true, het forum kan ik al niet volgen soms terwijl er niet eens penalty’s zijn 
Ik vind het wel prettig, kan een beetje forummen en lees ik of hoor ik van buiten dat ik op moet letten 
Wow!
Hoe hebben de Oostenrijkers nog de motivatie gevonden voor deze goal :’)
Leuk dan wordt t nog een beetje spannend
Ah ik had echt te doen met Oostenrijk dat ze nog die tweede helft vd verlenging in moesten maar ze doen het zo goed
Ook al meerdere kansen gehad voor deze goal, zou toch knap zijn als het nog lukt 
Soms denk ik dat er een doelpunt is gemaakt door het forum, maar dan vond iemand het gewoon spannend van ‘yessssss’
Woahhhhh
Nou wel leuk voor de Oostenrijkers dat er iig 15 minuten leuk voetbal was
Uiteindelijk nog wel een leuke wedstrijd maar ik vind Italië niet echt overtuigend.
Echt he had veel meer verwacht. Ik had laatst ingevuld dat België tegen Italië eruit zou liggen, maar ben na vanavond helemaal van deze mening veranderd.