Voetbaltopic #2

Goede wedstrijd dit zit met mijn nieuwe deense vrienden op terras en heb met een gezoend :rofl:

30 likes

Nou weer een polltje voor vanavond

Uitslag?

• NL wint met twee vingers in de neus
  • NL wint met moeite
  • TsjechiĆ« wint met moeite
  • TsjechiĆ« wint met twee vingers in de neus

0 stemmers

Ik ben weer alive & kicking. Wat een prachtige dag avond en nacht was het gister. We liepen de arena binnen ik was met mijn beste vriend en 2 mensen uit zijn vak bij Ajax. Snel even groepsfoto gemaakt en ik liep de trap op en de tranen begonnen te rollen. Keek ik op zei zag ik die 3 mannen ook met tranen over de wangen de trappen op lopen :sob: Die waren bij de vorige wedstrijden die weer met publiek mochten niet ingeloot dus voor hun was het ook weer thuis komen. Ook als een baby staan huilen bij het Eriksen shirt.

De sfeer was op 2 boze Feyenoorders (zitten we voor die K ajacieden haha klopt pik welkom in ONS huis) en een boze Wale na echt helemaal top!

En al die Denen, ik hield al van de mensen en het land maar na gister nog meer. Iedereen zo lief, samen dansen, samen zingen. Ik ben zonder mijn vrienden op Rembrandt beland maar ik had een heel Rembramdt vol met Deense vrienden :rofl:

Dit is echt een dag, avond en nacht voor in de boeken.

20 likes

Wat fantastisch :partying_face::star_struck: ik word helemaal blij als ik je post lees

1 like

Aah dank je wel. Ik zit hier met zo een grote grijns nog na te genieten. Ook alle filmpjes en fotos weer bekijken.

Ik had het voor een eerste interland slechter kunnen treffen :joy:

Haha nou idd! Lekker nagenieten hiervan!

Mijn 1e interland belandde ik op de EHBO :joy::joy:

Iemand die ik op fb heb is in Boedapest blijkbaar, want die post foto’s en filmpjes vanuit de oranje fanzone. De sfeer zit er al lekker in daar. Ziet er heel gezellig uit. Volgens mij maakte ik uit de post op dat ie niet naar het stadion gaat, maar in die fanzone gaat kijken

2 likes

Hahaha hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

1 like

Nahh was minder spannend dan het klinkt hoor. Ik was misselijk en had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Dus ging daarmee naar de ehbo vragen of ik ff mocht liggen daar. Dat mocht en daardoor was er eigenlijk niks aan de hand

1 like

Ooh gelukkig!! Wel echt balen op zo een moment :sob:

1 like

Het was te verwachten, maar echt belachelijk

1 like

Ik ben hier echt zo boos over bah.

Ja wtf, UEFA zegt dat fans/landen etc geen politieke boodschap uit mogen dragen maar hallo ze dragen nu zelf een politieke boodschap uit door regenboogvlaggen te verbieden en hier zo’n ding van te maken. En sowieso is het in mijn ogen bizar dat laten zien dat je gelijkheid/inclusiviteit belangrijk vindt een ā€˜politieke boodschap’ is die verboden kan worden :face_vomiting:

9 likes

Ja zelfde verhaal met het stadion in München van de week, het slaat nergens op. Geen politieke boodschap uit mogen dragen, maar wel van bovenaf laten weten wat wel en niet mag

2 likes

Zie nu dit op Twitter van UEFA.

Edit: op NOS staat dat er geen regenboogvlaggen in de fanzone in de stad mogen, maar dat dat een besluit is van Hongarije en niet van de UEFA.

4 likes

Spannend!!

Volgens mij wel weer commentaar van Frank Snoeks :confused:

1 like

Heb nu wel kriebels :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hup Holland hup :star_struck:

1 like

Idd :pensive: kan die man niet af en toe gewoon z’n mond houden als hij niks boeiends te melden heeft

Vond de voorspellingen van Van Hooijdonk en Van der Vaart trouwens wel erg optimistisch maar we gaan het zien!

3 likes

Ohhh ik ben zo benieuwd en gespannen hahah

1 like

Ja superleuke ontknoping was dat!

Spannuuund. Mn vriend heeft een diner voorbereid met alleen oranje dingen: wortels, patatas bravas en hotdog

13 likes