Voetbaltopic #3

Daar ging mijn optimisme voor dit seizoen :joy:

Ah veel plezier iedereen die in de Arena zit! Ben jaloers. Wel rustig in dit topic dan vandaag.

Niet dat ik vandaag zo’n aanvulling ben. Ik drink nooit, maar ging gisteravond even helemaal los. Ik ben nu zo gaar dat ik er net in de 14e minuut achterkwam dat we tegen Groningen spelen en niet Willem II. Terwijl ik dus zit te kijken. Echt goedemorgen! Maar wel mooi van PSV!

2 likes

Echt zo genoten! Net nog ff na geborreld en gekletst met iedereen. En het gaat nog overal los met blije mensen :partying_face:

8 likes

Wij gingen ook ff afpilsen ja. Kwamen op de trap het stadion uit wat bekenden tegen. Nu in de trein terug

1 like

Jaa echt heerlijk! Was ook bij de barretjes overal gezellig druk. Ik lig nu ook behoorlijk gesloopt op de bank, totaal niet meer gewend zoveel indrukken en mensen op 1 avond :joy:

Jaaaa zo een zin in! Zenuwen zijn al goed aanwezig :laughing:

1 like
  • Besiktas wint
  • Gelijkspel
  • Ajax wint
  • Steek in het doel
  • Klaassen in de basis
  • Hattrick Haller
  • CL debuut Daramy

0 stemmers

1 like

Ah shit anoniem. Nouja, dan kan @Zemraluani lekker trollen (of heb je dit seizoen al gekozen?)

Hattrick Haller speak it into existence!!!

2 likes

Hoppa net bier gehaald, dat staat in de koelkast, een vriend van mij die hier komt kijken neemt sushi mee en ik heb nog snacks gehaald :partying_face:

Ik zou eerst alleen kijken maar dit is leuker.

1 like

:fire: :fire:

Heb alweer helemaal kippenvel als ik dit kijk. Zin in

3 likes

:x: :x: :x: let’s go Ajax!

2 likes

jaaa

ook al is het berghuis

3 likes

Heeeeelemaal vergeten dit. Mijn vriend en ik hebben te veel aan onze kop. Snel inschakelen!! :sob::sob::partying_face:

1 like

Werd tijd :muscle:

Heerlijk doelpunt van Berghius!

4 likes

Ik dacht ook 21.00 uur. Maar nee hoor, als ik de volgende dag vrij ben kan het wel ineens op een vroeg tijdstip.

Wel lekker vroeg doelpunt weer!

1 like

Wat een raar balletje van Tadic :sob:

Haha ja echt wat deed ie

Gaat weer lekker! Echt top om zo goed te zijn haha. Is tegenwoordig veel relaxter kijken. (Nee dit had ik niet moet zeggen enzo, sorry alvast).

2 likes