Voetbaltopic #3

ja Steven wel werken voor je geld

1 like

Zou toch nog wel graag een Ajax-doelpuntje erbij zien om er helemaal gerust op te zijn.

1 like

Same! Echt zonde ook die slordigheden en zoveel kansen dat het maar 2-0 staat

2 likes

Zo lief die knuffel van Ten Hag en Berghius :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

4 likes

Ja 3-0 had het afgemaakt.
Wat een heerlijke avond :star_struck:

2 likes

Het gaat op twitter lekker los over Luuk de Jong :sweat_smile: Sowieso snap ik zelf ook nog steeds niet wat hij bij Barca doet :laughing:

3 likes

Iets beters kunnen ze daar op dit moment niet betalen :joy:.

1 like

Haha klopt! Maakt het alsnog geen goede keuze haha zal vast ergens een voetballer rond lopen beter dan Luuk die het als snuffel stage wilt doen :joy:

1 like

Ja ik ook! Maar het is weer eens zoals gebruikelijk geloof ik. FC Utrecht speelt één van zn zes goede wedstrijden (tegen Ajax, Feyenoord en PSV) en de rest van het seizoen weer shit.

4 likes

Nou inderdaad! De zondag om 12.30 uur tegen FC Utrecht trauma’s. :cry: Die herinner ik me al van toen ik nog een kind was haha. En tegen ADO, ook altijd zo’n feestje.

Aaaaaand it’s getting worse.

Hahahahaha dit is wel peak fc utrecht hoor

1 like

Als ze deze motivatie van tegen de topclubs elke keer hadden, werden ze gewoon kampioen.

Ik hoop echt zo op een 1-1 om de schade te beperken. Ellende dit

Maar ook echt nu beginnen ze met extreem druk zetten. Lekker op tijd! Goed gedaan! En nu kunnen we niet eens zeggen dat het aan 12.30 uur en nog niet wakker ligt.

1 like

Kutzooi dit :sob::sob::sob:

1 like

Ik heb eigenlijk het idee dat dit gewoon prima goedkomt. Incident, verlies tegen Utrecht kun je bijna incalculeren. En het is nou niet dat de concurrentie zo briljant is.

2 likes

Samenvatting van deze wedstrijd bestaat uit 3 letters KUT

1 like

Zat vlak naast het uitvak :rage: boos

Zul je echt zien dat psv straks ook punten verliest