Voetbaltopic #3

Tadic :broken_heart:

3 likes

Toch nog dan! Ik moet echt net iets te hard lachen om Tadic die zijn doelpunt probeert te vieren maar pijn heeft aan zijn balletjes :joy:. Sorry Tadic! Ook echt vol tegen de paal, auwww!

4 likes

Ohhhh die paal in z’n kruis omg

3 likes

Eindelijk :partying_face::partying_face:

Pijnlijke goal voor Tadic :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

:smirk:

3 likes

Het is mij iets te spannend hoor, aub gauw even 1-2

Oh wordt op mn wenken bediend :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Godsamme ik zat net ff lekker op insta te kijken

Oohh lekker dan!!

Ik ben wel echt Ten Hag nu hoor haha. Die kerel juicht helemaal niet omdat hij denkt: ja kut man, nog tien minuten. Mn leven, wat doe je?

3 likes

Ja dan is het je eigen schuld hoor

1 like

Nog ff vasthouden en we zijn al na 4 wedstrijden zeker van de volgende ronde

2 likes

Hahah ja bij vorige doelpunt lette ik ook al niet op :sob:

Hahaha dat beeld van Haaland, die enorme close-up in t donker doet m geen goed :sweat_smile:

Ohhh dit moeten ze toch wel volhouden? Toch? Toch?

Ik durf niet te kijken, maar ik durf ook niet niet te kijken. Compromis is dat ik nu al tandenpoetsend door de kamer ga lopen.

1 like

Kan je dat niet te hard zeggen alsjeblieft? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Man wat een spanning. Nog heel ff volhouden :crossed_fingers:t5::crossed_fingers:t5::crossed_fingers:t5:

2 likes

Ik had dus vorige week geprobeerd kaarten te krijgen voor deze wedstrijd, maarja 1 groot drama natuurlijk, 1200 kaarten waar 40.000 man op af komt. Dus ik had m’n vrij-aanvraag voor vandaag en morgen weer geannuleerd. Toen dacht ik gister opeens hmm we hadden kaarten thuisvak moeten kopen :thinking: en nu zie je megaveel mensen in thuisvak helemaal losgaan haha kut daar had ik bij moeten zitten

2 likes

Hahaha, ja hier kan dat nog wel.

Ik ben ooit tijdens een weekje weg naar een CL wedstrijd geweest van een Belgische ploeg tegen een Spaanse ploeg. Die Spanjaarden raakten achter en als blikken konden doden :skull::skull:terwijl wij niet eens juichten voor die Belgen!

1 like

Oh heeeeerlijk dit!!! 4-0 is great and all, maar dit is ook wel echt lekker hoor.
Eerst die Duitsers een beetje hoop geven en dan in het laatste kwartier: ja yo, toch maar ff niet. Auf Wiedersehen!

5 likes

:partying_face::partying_face::partying_face:
:x::x::x:

6 likes