Altijd leuk om nu de websites van Duitse kranten te bezoeken.
Haha dan zit je echt niet lekker denk ik.
Ik zat bij United - Ajax toen ook in het thuisvak, maar in Engeland heb je geen hekken, dus toen werden we al voor de rust zo over dat scheidingsdoek het uitvak in gehaald 
Deze keer had ik er gewoon geen moment aan gedacht 
Zo is het toch nog een mooi avondje geworden 

Ik heb de 1e helft niet kunnen zien. Die rode kaart vonden jullie wel terecht, toch? Omdat die commentator het nu bijna af doet alsof Ajax deze heeft gewonnen dankzij een onterechte beslissing van de scheidsrechter 
Hoppaaaa volgende ronde Champions League 

Lekker om ook zo een slechte wedstrijd met zo een resultaat over de streep te trekken
Nou als die scheids een onterechte beslissing in de 1e helft heeft gemaakt dan was het wat mij betreft eerder de penalty dan de rode kaart. Maar misschien kijk ik wel iets teveel door een Ajax bril
Snijder vond het allebei onterecht en Kuijt vond het allebei terecht
Ik vond het zeker terecht! Hij komt gewoon met beide benen in op een plek waar dat absoluut geen meerwaarde heeft/ niet nodig was geweest. Die penalty vond ik super dubieus, maar wel passend bij deze scheidsrechter om wel te geven.
Ik vond hem terecht. Hij raakte Antony niet vol maar wel bewust onbesuisd met 2 benen vooruit vol de sliding in zetten.
Klaassen en Blind rennen ook echt op m af als 2 kleine kinderen die hun lievelingsoom weer zien na lange tijd
Siniiii!!!
Vitesse komt terug 
Viel er net bij dat doelpunt een supporter van de tribune af? Ik heb het op de achtergrond aan staan dus hoorde het maar half
Mwah volgens mij sprong er iemand in de gracht? Zag een filmpje op de insta van voetbal ultras
Oh ok haha vond het al vreemd dat er zo luchtig over werd gedaan, maar was net ff aan het opruimen etc dacht check het zo wel.
Bart Vriends 
Gvd ik was voor az
Het leek maar geen 20:00 uur te worden en nu denk ik bleugh weekend voorbij 
Ik moet zeggen dat ik het opzich wel een fijne tijd vind. Kan ik gewoon de hele dag van alles doen. Maar ik denk wel: ohja wel even zorgen dat ik gedouched en spullen gepakt heb voor 20.00 uur. Dus nu heb ik dat allemaal gedaan en kan ik gewoon chill avondeten en Ajax kijken.
Ik vind 14:30 uur de meest ideale tijd dan heb ik daarvoor van alles in huis en qua werk gedaan, even pauze met voetbal en daarna heb je nog de hele avond.
Maar zit nu op zich lekker te kijken met bord op schoot en een biertje, dus sluit ook wel lekker de week af.
Ja ik begin altijd pas ergens rond 12.00 uur nuttig te wezen, dus met 14.30 uur ben ik gewoon de hele dag kwijt haha. Ben wel om de week de maandag vrij dus dan maakt het me allemaal niet uit verder.
Ik heb superveel collega’s uit Deventer trouwens, dus als we vanavond niet winnen ga ik dat wel horen.