Voetbaltopic #3

Juichen voor Ajax in CL blijft wel altijd een beetje raar voelen :rofl: Maja goed voor Nederlands voetbal als ze ver komen

Ja hier was het al gepost en toen scoorde ie nog

1 like

Oke nu Haller nog ff minstens eentje :sparkles: LOA :sparkles:

3 likes

Ik ga vaker klagen! Schijnt te helpen.

Heel even: die tackleā€¦ gaat toch nergens over. Die komt in alsof hij de ambitie heeft om een vliegtuig te worden.

Helemaal kut. Eerst had ik dat nooit maar heb sinds kort een nieuwe provider, grootste fout uit mijn leven

1 like

Hahahaha mag!

Ben 100% een mooiweerfan, ook als het om Nederland gaat. PSV was ik als kind fan van omdat ze toen 5 jaar achter elkaar wonnen Hahha.

Misschien moet ik met deze mentaliteit ajax gaan supporten, valt er meer te juichen.

6 likes

Grapje, het zijn Arsenal-fans die het verrekten om bij de Liverpool en Man City-Britten te vaan zitten. :joy::joy::joy:

Hier kwamen net ook 2 mensen binnen na 20 min ofzo. Ik dacht wat zijn ze laat. Zegt die gast we zaten net hiernaast maar we hoorden jullie al juichen terwijl wij nog niks zagen dus we zijn maar hier gekomen :sweat_smile:

1 like

PSV wordt dit seizoen gewoon kampioen dus genoeg te juichen :sunglasses:

2 likes

nee man wij hebben Berghuis

/s

3 likes

:joy:

Nee tuurlijk iedereen welkom hier, al was het gisteren wel beetje rustig?

Scheidsrechter laat wel vrij veel toe, dat vind ik dan weer niet verkeerd!

Wel hilarisch dat bij elke keer dat hij fluit en naar een situatie toeloopt zijn ogen 33 meter uit zijn hoofd puilen.

Ik beslis dus eind april/begin mei van welke club ik altijd al trouwe supporter was :tada:

4 likes

Pasveerā€¦ die had echt gewoon klemvast gemoeten op dat eerste schot. Want dan komt die tweede kans er ook nooit.

Onana in genade aannemen maar? En dan als straf geven dat hij altijd als het regent/sneeuwt buiten in zijn onderbroek rondjes moet rennen ofzo. (Dit na het verhaal dat Onana dacht dat hij niet hoefde te trainen als het sneeuwde, want dat leek hem onaardig tegenover de spelers)>

Ah ja dan pas je qua mentaliteit toch beter bij Ajax :wink:

Je kunt ook het bekertoernooi gaan volgen? Dan heb je ook die romantiek van wedstrijden op random weekdagen met stadions vol vrijwilligers en een hele lange aanloop wanneer amateurclubs profclubs loten en dan hoor je dat Edwin nog de hele dag moest dakdekken en Roel om 17h nog koeien moest melken voordat ze in het gehuurde busje naar de wedstrijd gingen waar de hele familie vrijkaarten kreeg voor de skyboxen

3 likes

Na een kwartier praten kom ik tot de conclusie dat het leven zwaarder is als Arsenal-fan dan als Feyenoord-fan. Sad man.

5 likes

Wat dat betreft stelt Ajax ook niet teleur, never forget de Graafschap in 2016

2 likes

Ooh ja, jij bent ook voor PEC toch? Spannend weekend binnenkort dan

1 like

Maar dat is ook echt typisch FC Utrecht. Tegen Ajax, PSV en Feyenoord geven ze 200% en dan de rest van de competitie lopen ze een beetje rond van: tja ach, tis leuker dan een kantoorbaan hƩ, ik moet iets met mn leven :man_shrugging:

4 likes