Voetbaltopic #3

wow waarom zou je jezelf dat aandoen

1 like

Ik begon twee jaar geleden een beetje de Duitse competitie te volgen en besloot ik Schalke een beetje te supportenā€¦ inmiddels zijn ze gedegradeerd šŸ„² dus weet een beetje hoe je voelt met het uitkiezen van de juiste club hahaha

1 like

Hahaha klopt wel! Is ooit een prachtig boek over geschreven: Fever Pitch!

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Pff never forget idd. Was volgens mij op moederdag. Wij al helemaal tegen mā€™n ouders gezegd dat een etentje die dag niet kon, want we moesten naar de stad. In Ajax shirtjes op de bank, helemaal klaar voor. Ik denk achteraf dat we het gejinxt hebben :sob:

1 like

Ik heb dit wel echt gemist. Beetje schreeuwen, beetje juichen, beetje vloeken, trillen van de adrenaline, stress vreten. Jammer dat ik morgen moet werken en waarschijnlijk zo in bed weer lig te stuiteren.

Ik herinner me ook echt nog precies wat ik op die dag deed. Net zoals tegen Tottenham en net zoals toen in 2007 dat AZ uiteindelijk kampioen werd. Zat met een vriendinnetje te kijken.
Zij van: Ajax wordt echt wel kampioen!
Ze werden geen kampioen.
Vriendinnetje: wil je nog verder spelen.
IK: NEE! duikt overdramatisch in het kinderbadje.

ik kan dan echt niet naar bed gaan, dan kan ik toch niet slapen en ga ik op mijn telefoon de wedstrijd verder volgen of heel stil luisteren of ik de buren niet hoor juichen / schelden en de dag erna vraag ik me echt af waarom (behalve in 2018 - 2019 CL seizoen, toen mocht alles van mezelf)

Krijgen we trouwens elke wedstrijd dit soort vreselijke lui in de studio? Dan is het bijna hopen dat het snel afgelopen is

2 likes

Ik ga ook niet naar bed idd, dat zou ik echt niet aankunnen haha. Maar bij mij duurt t altijd even voor die adrenaline uit is en ik echt kan slapen.

Ze moeten wel gaan uitkijken

oh toch geen goal.

Hier heb ik dus geen behoefte aan

2 likes

Fuckinggg hell Pasveer

1 like

Lekker afgekeurd sukkels

2 likes

Spoiler! Haha

3 likes

Ik snap het nietā€¦ is ie nu afgekeurd? Zo ja, kunnen we dat scorebord ff aanpassen voor mijn gemoedstoestand?

OkƩ afgekeurd dus! Mooi, zie dit dan even als een waarschuwing Ajax.

1 like

ICT is lekker sloom met het nummertje aanpassen

1 like

Hahah shit mijn tv is snel :joy:

1 like

hoeveel jaar ouder worden jullie tijdens zoā€™n avond, op 1, 2 of meer handen te tellen

1 like

Ik zit nog in de 23e minuut

4 likes