Even winnen zo en we zijn door 
En dan hoeven ze geen lame statement te maken met een tshirt of polsbandje en daarna doen alsof er niks aan de hand is.
Kunnen we de tijd aub een paar minuten doorspoelen? Wat een gezeik weer, heb echt geen zin in spanning meer
Wow 

Ik heb hier gewoon geen woorden voor, wat een drama toch om NL’er te zijn soms
Nou gelukkig zijn ze zelf ook niet overtuigd om naar het wk te gaan 
Het kan nooit even goed gaan hè
Op dit soort momenten zou ik bijna een tweede scherm met Van der Vaart willen hebben. Denk dat ‘ie dan helemaal leegloopt.
Die commentator doet ook wel alsof de wereld vergaat zeg. Als ik het goed begrijp staat NL met gelijkspel toch nog 1e in de poule? Ja niet dat ze maar automatisch winnen van Noorwegen, maar was door hem bijna overtuigd dat er 0 kans meer is bij deze stand
Ik kijk dit samen met mijn vader en hij maakt mijn chagrijnigheid alleen maar erger, soms kijk ik voetbal liever alleen 
Ik hoop dat ik dit sentiment over een tijdje ook voel. Nou ja rationeel al wel, maar ik zei gisteren nog tegen mensen hoe langgg is het geleden sinds we een leuk eindtoernooi met goede oranjefeestjes hadden?
Euh dit jaar nog
Ok ze kwamen niet ver maar er was wel weer een eind toernooi. En ik vind ek’s en wk’s altijd super leuk en kijk dan alle wedstrijden van alle landen. Maar ik kan gewoon echt er niet over heen stappen wat er in Qatar is gebeurd en dat het daar gewoon door gaat. Daarnaast doet de hele voetbal wereld (als in spelers, trainers, analysten) doet alsof er niks aan de hand is en het allemaal wel mee valt.
Nou Virgil idd, ongelofelijk. Zitten we hier weer allemaal op de bank op onze zaterdagavond, krijgen we weer zo’n schandalige vertoning. Man man 😵💫
Zie het al gebeuren hoor, verlies dinsdag
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Een beetje plezier om voetbal staat natuurlijk in schril contrast met het leed daar.
Vind t wel altijd lastig hoe er wel mee om te gaan. Het is natuurlijk uberhaupt belachelijk dat dat toernooi daar plaats vind.
Geloof dat alleen Ajax liever doorgaat. Ze moeten nu wel een keer gaan beslissen dus ben benieuwd.
Wat denken we…?
- Nederland wint
- Nederland verliest maar gaat alsnog naar het WK
- Gelijkspel
- Nederland verliest en gaat ook niet naar het WK
0 stemmers
Ah we krijgen ook nog eens Snoeks, wat wordt ons steeds aangedaan
EEHEEN PRIIIINSE VAN ORANJE
Van Gaal met zijn mobieltje hahah
Ik kijk 'n beetje met een schuin oog want ik vind er niet veel aan haha
Dit is zo droog 

Maandag 15 november: Training Nederlands elftal gaat anders | Eva Jinek