Jammer dit
Jeetje heeft Tadic het opnieuw opgenomen voor die dude?
Wat een slap statement ![]()
Wat wil Tadic deze vrouwen, de club en de Amsterdamse fans daarover zeggen?
‘Ik heb niets te zeggen, niets bijzonders. Ik weet niet wat er gebeurd is, het interesseert me ook niet.’
Het interesseert je niet dat er mensen die voor jou, met jou en bij jouw club werken seksueel geïntimideerd worden?? Wtf man.
Had hem hoog zitten maar in mijn achting is hij nu wel enorm gezakt
Nou dit idd! Vond hem altijd wel leuk overkomen. Maarja gevalletje: ziet er leuk uit, totdat ie zn muil opentrekt.
Vind het overigens ook domme uitspraken. Het vinden is 1, maar het ook nog uitspreken in een interview? Zeg gewoon niks en ga penalty’s oefenen ofzo.
Nou ja niet alleen ziet er leuk uit maar kwam eerst wel over als een fatsoenlijke man, met normen en waarden… Bah bah bah is gewoon een trap na voor die vrouwen denk ik?
Dat bedoel ik met leuk overkomen idd, in zijn interviews leek hij altijd idd best een normale kerel. Maar nu denk ik: wat zielig voor zijn eigen vrouw dat ze daarmee getrouwd is.
Wauw ja wat zal zijn vrouw wel niet denken nu… ![]()
![]()
![]()
ik was bang voor een GAE scenario
Wie was ff 5 min de kamer uit en heeft 2 doelpunten gemist? ![]()
![]()
nu ook? ![]()
Ik heb hier een paar jaar geleden over gepost maar hij was erg onaardig tegen een vriendin van mij in een werkgerelateerde setting waarbij we bijna zeker weten dat het was omdat ze een vrouw is (super vaag, kun je niks mee sorry) verbaasde me weinig in ieder geval
Had net zo goed weer ff weg kunnen lopen
Doet ie tenminste nog iets goeds vandaag.
Ik denk dat ik een brief ga schrijven, over zijn uitspraken. Wellicht haalt het iets uit. Of weet iemand iets beters? Wil het er niet gewoon bij laten eigenlijk
Lichtelijk onderkoeld, een aantal hartaanvallen verder, schor van het schreeuwen, niet blij met hoe de wedstrijd ging maar wel blij om weer in de arena te zijn geweest ![]()
![]()
en heeeeeeel blij met de 3 punten ![]()
Pfff dat drama tussen PSG en Makkelie, wat een schijtclub is het toch ook.
Het is natuurlijk echt het lulletje van de Europese competities, maar als ik dat even niet meetel: wat lekker dit zeg. Wat ben ik gek op m’n cluppie!
Ik ook! ![]()
nou ajax zullen we dit maar niet doen zeg!!!
Kansloos weer. Rensch met zn glijpartij op dat klote kunstgras