Voetbaltopic #3

gvd wat een goal

1 like

Wat een teleurstellende collega’s.

Kan je op je werk iets mee krijgen? Tv aanzetten, radio luisteren?

Oh nee wat balen! Hopelijk is de bejaarde vandaag ineens voor Ajax!

———

Ik ga echt super onverwachts vandaag naar de wedstrijd. Ik ben echt zo blij en gestrest te gelijk :joy:

5 likes

3-1. Heb er een goed gevoel over! (Zegt verder niks :joy::joy:)

5 likes

Ik ben nog niet overtuigd dat we gaan winnen :joy:maar als we winnen dan wordt het 3-0!

1 like

Ohja ik dacht al dat je in de zorg werkt, maar dus helaas niet met mensen tegen wie je kunt zeggen nou clienten, we gaan vanavond ff Ajax kijken! Jammer! Maar wij juichen wel voor je haha
Ik vind het heel spannend. Ene kant heb ik er wel vertrouwen in, want thuis, we staan er met ruim 50.000 man achter, het is Europees en dan kan Ajax nog wel eens positief verrassen, 1-0 is genoeg, enz.
Andere kant heb ik afgelopen 2 wedstrijden gezien haha meer hoef ik niet te zeggen denk ik :rofl:

5 likes

Ja dit!! Kan toch niet goed gaan?!

1 like

Werkse!!

1 like

Ik ben onderweg naar de arena. Ik ben echt kapot van de zenuwen, als in mijn eten kwam er net zo hard weer uit als het er in ging :joy: zo maar een biertje nemen om te ontspannen :sweat_smile:

4 likes

Oh my goddieee daar gaan we

@Foefjeisthuis @Luipaard goed zwaaien met die vlaggetjes hè

3 likes

Ik heb er ook echt gewoon geen goed gevoel over. Alsof ik mezelf nu ga dwingen om een afstraffing aan te zien. Beter heb ik ongelijk.

Had echt niet verwacht dat er gewoon geen goal zou komen in de eerste helft. Echt geen zin in verlenging, hee

4 likes

Nou, ik zeg: tijd voor Brobbey.

1 like

Ik zie Benfica ook nog niet zo snel scoren dus hoop dat ze er gewoon nog eentje indrukken.

Kunnen we ook op tijd naar bed😅

1 like

Ik kan het niet meer aan, kom op zeg duurt lang

1 like

Gaat een lange avond worden.

ik op dit moment nog eerder dan Ajax, jezus

3 likes

o

:rage::rage::rage:

1 like

Aiii