Erg vervelend, vooral aangezien ze ook aanvoerder was! Maar ze was de laatste tijd wel wat minder dus ben stiekem ook wel blij dat een andere keeper nu een keer de kans krijgt
⌠en Noorwegen nu ook. Ben benieuwd of het nog 7-0 wordt voor de rust ![]()
Speciaal door deze comment ernaar toe gezapt , nog erger dan gisteren
Die commentator is ook lekker droog. âDit mag ook nietâ
Haha jeetje Noorwegen komt er wel erg beroerd vanaf
Gaan ze de tien nog halen denken jullie? ![]()
Miedema ook corona ![]()
Corona is onze grootste vijand dit jaar
Ja dit wordt wel heel pittig zo. Enige voordeeltje is dat dit nog de poulefase is (als Nederland die doorkomt) en mochten ze verder komen, dat ze dan misschien weer beschikbaar zijn
Oh dit is echt heel jammer! Ook zo zuur dat het precies Miedema en Groenen zijn⌠beide echt onmisbare factoren voor het team. Hopelijk overleven ze âgewoonâ de poulfase en zijn ze voor de volgende ronde weer negatief!
Met nadruk op âeensâ ![]()
31 juli staat de finale op het programma!
Weet iemand of het voetbal van vanavond ook via de radio te beluisteren is? We hebben geen internet en om nou de hele wedstrijd op mân bundel te bekijken wordt me ook een beetje te gek
Er is vanaf 20:30 Langs de Lijn op radio 1!
Ik ben heel benieuwd naar de westrijd. Ze missen wat mensen, maar er kunnen er nu ook opstaan
Van Domselaar is eigenlijk al opgestaan, die was echt goed
het leukste aan topsporter te zijn lijkt me toch die jaren die je in het buitenland kunt wonen. Zit je aan het einde van je carrière nog lekker in Portugal
Ze heeft nu tijd gehad km zenuwachtig te worden. Ik hoop dat ze dat kan onderdrukken
![]()
Edit oh toch niet xx
-zucht-
gelukkig tot nog geen goal
yaay, dit is beter
dat nummer kwam op het verkeerde moment :â)